باسکول محک از جمله برندهای شناخته شده در بازار به شمار می رود. باسکول نوعی دستگاه توزین است که می توان کاربرد عمدۀ آن را در محیط های فروشگاهی و صنعتی جهت خرید، فروش و انبارداری اقلام مختلف مشاهده نمود. شرکت محک به صورت تخصصی در حوزۀ تولید و عرضۀ دستگاه های توزین از جمله ترازو و باسکول فعالیت دارد و توانسته موفق به ساخت انواع باسکول محک در مدل و ظرفیت های مختلف گردد. بدین وسیله صاحبان صنایع متناسب با اقلام تولیدی و یا در حوزۀ فروش آنها فعالیت دارند، با دقت بالا پروسۀ وزن کشی و قیمت کالاها را تعیین می کنند. خرید باسکول محک  را از سایت انجام دهید. 

خرید باسکول محک همراه با گارانتی

از گذشته تا کنون باسکول جهت توزین کالاهای سنگین و با حجم بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شود ولی با پیشرفت تکنولوژی شرکت محک توانسته امکان خرید باسکول محک را با قابلیت و امکانات جدید برای خریداران فراهم سازد. جهت مشاهدۀ برخی از مدل های پرفروش باسکول محک می توانید به سایت رسمی فروشگاه تراز محک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش دستگاه های توزین برند محک در تهران فعالیت دارد و همواره آمادۀ عرضۀ بهترین محصولات به دست مشتریان می باشند.

باسکول فروشگاهی، باسکول صنعتی، باسکول آویزی، باسکول جاده ای، باسکول سنگی و ... برخی از دسته بندی های اصلی باسکول محک به شمار می روند. از این رو صاحبان صنایع متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، به سهولت می توانند مناسب ترین باسکول محک را با حداکثر ظرفیت معاملات محصولاتی که انجام می دهند، تهیه نمایند. فاکتورهای متعددی در انتخاب و  خرید باسکول محک وجود دارد چون این کمپانی توانسته انواع باسکول محک دیجیتالی را تولید و روانۀ بازار نماید. جهت بررسی مشخصات فنی دستگاه های باسکول محک دیجیتالی می توانید به فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نموده و باسکول مورد نظر را سفارش دهید.

 

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()