کالباس بر به عنوان یکی از دستگاه های فروشگاهی و صنعتی به شمار می رود. در واقع به عنوان دستگاهی است که جهت برش فرآورده های گوشتی و پروتئینی مورد استفاده قرار گرفته می شود. همانطور که می دانید بسته بندی خاص کالباس باعث گردیده تا سازندگان دستگاه های صنعتی به دنبال ساخت دستگاه مناسبی جهت برش کالباس در اندازه های یکسان گردند. بدین وسیله امروزه شاهد فروش کالباس بر در مدل های مختلف می باشیم. امروزه در سطح بازار امکان خرید  کالباس بر  در دسته بندی فروشگاهی و صنعتی برای صاحبان کسب و کار با قیمت مناسب و برندهای شناخته شده فراهم می باشد. جهت ساخت دستگاه کالباس بر از آلیاژ آلومینیوم آنودایز استفاده می شود چون دارای خاصیت ضد زنگ می باشد.

فروشگاه تراز محک یکی دیگر از مراکز معتبر در حوزۀ فروش دستگاه های کالباس بر در تهران فعالیت دارد. این مجموعۀ معتبر، امکان خرید کالباس بر خانگی، فروشگاهی و صنعتی را برای مشتریان با مشخصات فنی متفاوت فراهم نموده است.

نکات متعددی در خصوص انتخاب دستگاه کالباس بر مطرح می باشد که می توان به کاربرد و اندازه آن اشاره نمود. به عبارتی صاحبان صنایع متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند انتخاب و خرید دستگاه کالباس بر را داشته باشند. عمدتاً با کیفیت ترین دستگاه های کالباس بر به بازار ایتالیا اختصاص دارد ولی چندین سال است که در ایران نیز برخی از شرکت ها توانسته اند قطعات مورد نیاز جهت ساخت دستگاه های کالباس بر را در داخل کشور تأمین نموده و بدین ترتیب امکان خرید کالباس بر با برندهای ایرانی را برای مشتریان داخلی فراهم نمایند. در نتیجۀ این اتفاق بزرگ، شاهد کاهش قیمت دستگاه کالباس بر در سطح بازار می باشیم. جهت  خرید کالباس بر محک می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی تراز محک مراجعه نمائید. پس از بررسی و تحلیل مشخصات فنی و قیمت محصولات با یکدیگر، دستگاه کالباس بر مناسبی را با قیمت ارزان سفارش دهید.

 

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()