ترازو ابزاری جهت اندازه گیری جرم اجسام و یا مایعات می باشد که از دیرباز همراه بشر بوده و امروزه تقریبا در هر صنعتی کاربرد دارد. ترازو ها از ۵۰۰۰ سال پیش از میلاد به شکل مکانیکی به کار برده می شدند و در گذر زمان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده اند تا امروزه به شکل دیجیتال در زمینه های مختلف کاربردهای متنوعی دارند.

تفاوت ترازوی قدیمی و ترازوی دیجیتال : فروشگاه دیجی اسکال

تفاوت زیادی چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ ساختار میان ترازو دیجیتال و ترازوی قدیمی وجود دارد. ترازوهای قدیمی به شکل کفه ای یا صورت عقربه ای بوده و توزین بر اساس سنگ هایی صورت می گرفت که از جنس آهن بودند. اما ترازوی دیجیتال با مجهز شدن به قطعه ای به نام لودسل توزین را با دقت و سرعت بالا انجام می دهد. در ترازوی دیجیتال کافیست تا جسم را روی سینی قرار دهیم تا در کسری از ثانیه وزن آن مشخص شود.

ترازوی دیجیتال از لحاظ ظاهری دارای بدنه، نمایشگر، سینی توزین، علمک و کیبورد عملیاتی می باشد.

نمایشگر ترازوی دیجیتال از نوع  LCD و LED می باشد که نتیجه ی توزین را به صورت اعداد در صفحه نمایشگر نشان می دهد. در این ترازوها علاوه بر وزن کالاها، قیمت واحد و قیمت کل نیز محاسبه می گردد.  

بدنه ترازوی دیجیتال بر اساس محیطی که استفاده می شود از مواد مختلفی ساخته می شود و به شکل علمک دار و بدون علمک تولید می گردد.

سینی توزین ترازوی دیجیتال به صورت تخت و لبه دار تولید می شود.

ترازوی دیجیتال بسته به کاربرد آن دارای قابلیتها و امکانات متفاوتی می باشد که ترازوهای قدیمی هیچکدام از این امکانات را نداشتند.

خرید انواع ترازوی دیجیتال از فروشگاه دیجی اسکال

فروشگاه دیجی اسکال بزرگترین مرکز  خرید ترازو گرمی و... در انواع مختلف می باشد که امکان بررسی و مقایسه تک تک مدلها را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است. بی شک با توجه به تنوع بالای ترازوها، انتخاب و خرید ترازو کاری دشوار است، اما سایت فروشگاه دیجی اسکال این مشکل را برطرف نموده و با ذکر مشخصات فنی و قیمت هر ترازو امکان بهترین انتخاب را فراهم نموده است.

 فروشگاه دیجی اسکال 

ساعت پاسخ گویی تلفنی ← 8 صبح الی 20
تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()