مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی : فروشگاه تجهیزات

سرعت در پردازش محاسبات، صرفه جویی در زمان، ارائه انواع گزارشات مدیریتی، صرفه جویی در هزینه‌ها، امکان شناسایی اقلام خاص، افزایش دقت و نظم در امور کاری، کاهش درصد اشتباه به پایین‌ترین حد ممکن

دلایل استفاده از صندوق فروشگاهی : فروشگاه تجهیزات

ارائه انواع گزارشات از فرآیند فروش

با استفاده از  صندوق فروشگاهی  می توان گزارشات مختلفی را ارائه نمود که به تصمیم گیری بهتر و انتخاب استراتژی مناسب با اهداف شرکت منجر می شود. صندوق فروشگاهی میتواند گزارش های در حال اجرا را به روز رسانی کند و اطلاعات دقیق راجع به فروش را در اختیار کاربران قرار دهد.

انجام محاسبات بدون خطا

با استفاده از صندوق فروشگاهی هنگام انجام محاسبات در ساعات شلوغ فروشگاه ها و ازدحام مشتریان، احتمال خطا به حداقل می رسد و کاربران با دریافت اطلاعات از نرم افزار حسابداری با دقت بالا محاسبات را انجام می دهند.

دسترسی سریع به اطلاعات فروش و موجودی کالاها

صندوق فروشگاهی با ثبت دقیق کالاهای فروخته شده و دریافت وجه آنها، موجودی کالاها را در اختیار کاربران قرار می دهد. با دسترسی به اطلاعات ثبت شده، به راحتی می توان به میزان فروش کالاها به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهانه و میزان مبلغ دریافتی به ازای فروش کالاها دسترسی داشت.

صرفه جویی در هزینه ها

با بهره مندی از صندوف فروشگاهی نیازی به پرسنل جهت ثبت فاکتور و رهگیری کالاها در انبارها نیست و علاوه براین دیگر نیازی نیست تا بودجه ای برای هزینه های مختلف از جمله هزینه فاکتور، کاغذ، قلم و غیره اختصاص داده شود.

ثبت اطلاعات مشتری با هدف ایجاد ارتباط

با توجه به اهمیت مشتریان در بازار رقابتی، جهت تبدیل آنها به مشتری وفادار، به کمک اطلاعات ثبت شده از آنها می توان به روش های مختلف با آنها ارتباط برقرار نمود.

بررسی عملکرد کارکنان

به کمک صندوق فروشگاهی امکان مدیریت کارکنان فروشگاه براساس نحوه عملکرد و درصد کارایی آنها برای مدیران فراهم می شود. فروش بارکد خوان در سایت انجام می گیرد. 

خرید صندوق فروشگاهی از فروشگاه تجهیزات

چنانچه قصد خرید صندوق فروشگاهی را دارید می توانید به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید و پس از بررسی مدلهای مختلف و مشخصات انها، اقدام به خرید انلاین دستگاه مناسب نمایید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()