باسکول یکی از ابزارهای توزین است که با ابعاد بزرگ قادر به توزین اجسام سنگین و حجیم می باشد و وزن‌های بالاتر از ۷۰ کیلوگرم را توزین می‌کند.

باسکول‌ها در گذشته به صورت مکانیکی کار می کردند که از حساسیت پایین در توزین برخوردار بودند، اما با ورود به عصر دیجیتال و پیشرفت روز افزون صنعت توزین، انواع باسکول دیجیتال تولید شدند که دارای دقت فوق العاده ای در توزین هستند و کار با آنها بسیار راحت می باشد.  

در این مقاله، فروشگاه دیجی اسکال شما را با ویژگیها، کاربرد  و امکانات انواع باسکول آشنا می سازد تا با مطالعه و بررسی بتوانید خرید ایده آلی داشته باشید.

باسکول سنگی: باسکول قپان همان نوع مکانیکی قدیمی می باشد که به صورت دستی و از طریق سنگ جرم اجسام را می‌سنجد و بیشتر مناسب منطقه‌ها و مکان‌هایی است که دسترسی به انرژی برق در آنجا کمی دشوار است. همچنین باسکول سنگی مناسب محیط های پرگردوغبار و حوزه کشاورزی و دامپروری می باشد. از برندهای این دستگاه می توان به حداد ماهر اشاره نمود.

باسکول دامکش: این دستگاه برای توزین حیوانات و چارپایان در دامداری ها و کشتارگاه ها استفاده می شود و از لحاظ ظاهری دارای محفظه و درب ورود و خروج فلزی برای ثابت نگه داشتن دام می باشد و پنل کاربری از طریق یک کابل به محفظه متصل می گردد. ظرفیت توزین، دقت و سرعت در توزین این نوع باسکول بالا بوده و بسیار با دوام هستند، مانند باسکول دام کش اعتماد و بی نظیر

خرید و فروش باسکول در فروشگاه دیجی اسکال

 فروش باسکول فروشگاهی و... در مدل‌ها، ظرفیت‌ها و حساسیت‌های مختلف در سایت فروشگاه دیجی اسکال به صورت اینترنتی انجام می‌شود. تمام امکانات و قابلیت‌های هر باسکول در کنار آن همراه قیمت درج شده و با بررسی این اطلاعات می توانید دستگاهی که برای کسب و کار و توزین نیاز دارید را به راحتی پیدا کنید. تمام باسکول های موجود در فروشگاه دیجی اسکال دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند. تعمیر باسکول در فروشگاه دیجی اسکال توسط تعمیرکاران باتجربه و کارآزموده انجام می شود.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()