راهنمای خرید ترازوی دیجیتال : فروشگاه دیجی اسکال

اولین و مهمترین نکته، نوع  ترازوی دیجیتال  می باشد و اینکه به چه منظور و در چه حوزه ای قرار است استفاده شود. نیاز شما تعیین کننده نوع ترازوی دیجیتال می باشد.

نکته بعدی در نظر گرفتن ظرفیت مناسب است که با توجه به کالای مورد توزین تعیین می شود.

دقت ترازوی دیجیتال فاکتور بعدی ست که باید هنگام خرید توجه کنید. هر چه حساسیت ترازو بالا باشد دقت نیز افزایش می یابد. برای مثال مدل‌های آزمایشگاهی از دقت بالای یک صد هزارم گرم یا حتی یک میکروگرم برخوردار هستند.

امکاناتی که ترازوی دیجیتال دارد نیز باید در نظر گرفته شود. امکان شبکه شدن، امکان اتصال به بارکدخوان، پرینتر، کامپیوتر و کارت خوان، داشتن حافظه، قابلیت پارسنگ و قابلیت تبدیل واحدهای اندازه گیری وزن برخی از قابلیتهای انواع ترازو می باشند.

نکته بعدی جنس بدنه دستگاه می باشد که باید در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد و بتوان آنرا نظافت کرد. بدنه بیشتر ترازوهای دیجیتال بسته به نوع آن از جنس پلاستیک فشرده، آلومنیوم یا فلز ضدزنگ و شیشه نشکن ساخته می شوند و از نظر طرح و رنگ نیز بسیار متنوع می باشند.

برند ترازوی دیجیتال نیز مسئله مهمی می باشد. اگر از برند های شناخته شده و معتبر  خرید ترازو را انجام دهید، اطمینان از کیفیت بالا و استاندارد بودن خواهید داشت. البته هر برندی به تولید و عرضه یک یا چند نوع ترازوی دیجیتال می پردازد.

خرید و فروش ترازوی دیجیتال : فروشگاه دیجی اسکال

با توجه به افزایش هر روزه مدلهای ترازوی دیجیتال، انتخاب دستگاه مناسب به کاری دشوار تبدیل می شود و باید با آگاهی انجام شود. اگر قصد خرید ترازوی دیجیتال را دارید می توانید با فروشگاه دیجی اسکال تماس بگیرید، کارشناسان با حوصله پاسخگوی سوالات شما هستند و با در نظر گرفتن کسب و کار و زمینه استفاده، دستگاه مناسب را به شما پیشنهاد می دهند. با مراجعه به سایت فروشگاه دیجی اسکال و پس از مطالعه مشخصات مربوط به هر مدل ترازو، می توانید دستگاه دلخواهتان را به صورت اینترنتی خرید کنید.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()