ضرورت خرید باسکول : فروشگاه تجهیزات

باسکول ترازویی با ابعاد بزرگ می باشد که جهت توزین اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به افزایش تولیدی ها و کارخانجات و فروش عمده ی اجناس، احتیاج به دستگاه هایی می باشد که بتوانند نیاز این مراکز را برآورده کنند. امروزه باسکول های دیجیتال با ظرفیت های گوناگونی تولید می شوند و توان تحمل بارهای زیاد را دارند بطوریکه برخی از آنها قادر هستند وزن بار ماشینهای چند تنی را اندازه گیری کنند. خرید باسکول را از طریق سایت انجام دهید. 

کار با باسکولها بسیار راحت است و مدلهای دیجیتال می توانند با دقت و سرعت بسیار بالا وزن اجسام، حیوانات و افراد را مشخص کنند. وجه تمایز این ابزار در قابلیت‌هایی ست که دارند و هر نوع باسکول ویژگیهای منحصر به خود را دارد و در زمینه خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت سازنده باسکول: توجه به برند سازنده، هنگام خرید باسکول از مهمترین فاکتورها می باشد. شرکتهای مختلفی به تولید باسکول می پردازند که در این میان باسکول های ایرانی گزینه های بسیار مناسبی هستند و با تولیدات خارجی برابری می کنند. فروشگاه تجهیزات باسکولهایی با برندهای محک، پند، بی نظیر، سهند، ساتریو، بالاس، دناتوزین، اعتماد، حداد ماهر و ... را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. 

خرید باسکول از فروشگاه تجهیزات

شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه تجهیزات علاوه بر مشاهده عکسهای هر محصول، مشخصات فنی و مزایای آنها را ببینید و پس از بررسی و مقایسه مدلهای مختلف، خرید باسکول مدنظرتان را به صورت آنلاین انجام دهید.

البته خرید باسکول به صورت اینترنتی موجب طرفه جویی در وقت و هزینه شما نیز می گردد و در هرجای ایران که باشید به راحتی می توانید خرید خود را انجام دهید.

دقت باسکول: هنگام خرید ترازو و باسکول دیجیتال حتما باید به میزان دقت آن توجه داشته باشید.  دقت بالای باسکولها مدیون قطعات الکترونیکی به نام لودسل می باشد. باسکول های دیجیتالی می توانند دارای یک و یا چندین لودسل باشند  که تعداد لودسل های استفاده شده، بر اساس کفه توزین تعیین می گردد. البته هرچه ظرفیت توزین در یک باسکول افزایش یابد، میزان دقت آن کمتر می‌شود.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()