کاربرد باسکول : فروشگاه تجهیزات

باسکول یکی از ابزار اندازه گیری به شمار می رود که از گذشته تا به امروز برای وزن کردن اجسام سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

باسکول ها در واقع ترازوهایی با ابعاد بزرگ هستند که برای وزن کشی اجسام سنگین و حجیم، انسان و حیوان و حتی وزن کردن کامیون و بار آن استفاده میشوند.

در گذشته از   باسکول  با حالت مکانیکی یا قپان جهت توزین استفاده می شد اما در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی، باسکول های دیجیتالی روی کار امده اند و به اشکال مختلف در اکثر صنایع خرد و کلان، مکان های تجاری و غیر تجاری، بنادر و گمرک و بسیاری مکان های دیگر، کاربرد دارند.

البته باسکول های مکانیکی همچنان در محیط های پر گرد و غبار مانند کشاورزی و دامپروری و برخی کارخانجات استفاده می شوند.

ساختار باسکول دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

باسکول دیجیتال سیستمی الکترونیکی است که برخلاف انواع مکانیکی برای عملکرد خود به منبع انرژی نیاز دارد و از بدنه، کفه یا صفحه توزین، نمایشگر و لودسل تشکیل می شود.  طرز کار باسکول های دیجیتال بدین صورت است که پس از قرار گرفتن اجسام بر روی کفه، حسگرهای موجود به نام لودسل میزان فشار وارد شده را اندازه گیری کرده و اطلاعات توزین را به نمایشگر انتقال می دهد تا مقدار وزن اندازه گیری شده بصورت عدد نمایش داده شود. وظیفه اصلی وزن کشی بر عهده لودسل می باشد و باسکول دیجیتالی می تواند از یک یا چندین لودسل ساخته شود.  

جنس بدنه باسکول به دلیل توزین مواد حجیم و سنگین از فلزات مقاوم ساخته می شود و  پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشند تا بتوانند علاوه بر وزن مشخص شده تحمل بار اضافی را نیز داشته باشند.

فروشگاه تجهیزات مرکز فروش انواع باسکول

چنانچه قصد خرید ترازو و باسکول را دارید و هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه ندارید، میتوانید به سایت فروشگاه تجهیزات بروید و با مطالعه مشخصات و ویژگیهای مدلهای مختلف و مقایسه آنها، باسکولی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید. از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه تجهیزات نیز راهنمایی های لازم جهت خرید و ثبت سفارش به شما ارائه میگردد.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 348
نمایش همه
علاقه مندی ها ()