ضرورت تعمیر چرخ گوشت توسط تعمیرگاه های مجاز و معتبر

چنانچه دستگاه چرخ گوشت مورد استفاده شما دچار مشکل شد، اولین و مهمترین مسئله این است که به مراکز معتبر مراجعه کنید. عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت باید توسط افراد متخصص انجام شود، در غیر اینصورت و با سپردن دستگاه به افراد ناشی ممکن است صدمات بیشتری به چرخ گوشت وارد گردد و یا نیاز به تعمیر دوباره پیدا کند که مستلزم صرف هزینه مجدد خواهد بود.

یکی از فروشگاه هایی که در زمینه تعمیر چرخ گوشت های خانگی و صنعتی تبحر دارد و دارای تجربه طولانی می باشد، فروشگاه مینروا امگا است که سابقه طولانی در این زمینه داشته و در کوتاهترین زمان ممکن مشکل چرخ گوشت های شما را برطرف می کند. در ضمن استفاده از قطعات تقلبی صدمات بیشتری به چرخ گوشت ها وارد می کند.

تعمیر چرخ گوشت های ایرانی و خارجی

چرخ گوشت ها در مدل ها و برندهای مختلفی در بازار وجود دارند و ظرفیت های آنها نیز با هم متفاوت می باشد. یکی از برترین تولیدکنندگان چرخ گوشت های صنعتی و نیمه صنعتی کمپانی ایتالیایی مینروا و امگا می باشد که محصولات آن در سطح جهانی مطرح و شناخته شده هستند. فروشگاه مینروا امگا به طور اختصاصی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش چرخ گوشت های ایتالیایی فعالیت دارد و در صورت بروز مشکل در این دستگاه ها، تعمیرکاران این فروشگاه به راحتی آنها را عیب یابی و تعمیر می کنند. در ضمن، متخصصین این فروشگاه در زمینه تعمیر سایر برندهای خارجی مانند آرتکس، فیمار و ای ام بی و تعمیر چرخ گوشت های تولید ایران مانند الکتروکار، آلفا، چگا، امگا ایرانی و پولاد غرب مهارت و تبحر دارند. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد.

چنانچه چرخ گوشت شما دچار مشکل شد می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید تا در اسرع وقت به محل کار شما اعزام شوند.

تراز ایران

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()