تعمیر چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت صنعتی یکی از دستگاه‌ های پرکاربرد در آشپزخانه های صنعتی و نیمه صنعتی است که با استفاده از موتوری قدرتمند و تیغه هایی تیز می تواند گوشت را چرخ کند. این دستگاه مانند سایر وسایل الکترونیکی امکان دارد تحت شرایطی خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. فروشگاه مینروا امگا به عنوان مرکز فروش دستگاههای صنعتی، تعویض قطعات و تعمیر چرخ گوشت صنعتی را نیز انجام می دهد.  تعمیر چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه مینروا امگا بوسیله تعمیرکاران متخصص انجام می گردد که با بهره گیری از علم روز، داشتن تجربه و مهارت و آشنایی با مشکلات چرخ گوشت، آماده ارائه خدمات می باشند.مشکلات مربوط به خرابی چرخ گوشت صنعتی دلایل زیادی می‌تواند داشته باشد که در مواجه با آنها حتما باید با تکنسین های ماهر در تماس باشد و  تعمیر چرخ گوشت صنعتی خود را به انها بسپارید.

 مزایای تعمیر چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه مینروا امگا

فروشگاه مینروا امگا با سالها تجربه در زمینه فروش و تعمیر چرخ گوشت صنعتی، همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات را به خریداران و مشتریان ارائه دهد.

در فروشگاه مینروا امگا، تعمیر چرخ گوشت صنعتی توسط تکنسین های آموزش دیده و باتجربه صورت می گیرد.

فروشگاه مینروا امگا با اعزام کارشناسان در محل برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی اقدام می کند. با اینکار، صرفه جویی در زمان و هزینه تعمیر چرخ گوشت صنعتی را به همراه خواهد داشت.

در فروشگاه مینروا امگا در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعه اصلی و باکیفیت جهت تعمیر چرخ گوشت صنعتی استفاده می گردد.

سرعت بررسی، عیب یابی، برآورد هزینه و در کل روند تعمیر چرخ گوشت صنعتی بسیار بالا می باشد.

هزینه و قیمت تعمیر چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه مینروا امگا بر اساس تعرفه های مصوب و رایج می باشد.

در فروشگاه مینروا امگا علاوه بر  فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی ، تعمیر چرخ گوشت صنعتی گروه مینروا امگا، عیب یابی و تعمیرات برندهای ایرانی نیز انجام می گردد.

 

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()