فروشگاه مینروا امگا مرکز تعمیر چرخ گوشت صنعتی ایرانی و خارجی

شرکت های مختلف داخلی و خارجی به تولید این دستگاه پرمصرف و کاربردی مشغول هستند و مدل های مختلفی با برندهای متنوع را روانه بازار می سازند. هر یک از این دستگاه ها ویژگیها و مشخصات فنی خاص خود را دارند و زمانیکه دچار خرابی می شوند، باید توسط تعمیرکاران متخصص مورد عیب یابی قرار بگیرند. فروشگاه مینروا امگا علاوه بر فروش تولیدات شرکت ایتالیایی مینروا و امگا، کار سرویس دوره ای و تعمیر و تعویض قطعات این دستگاه ها را انجام می دهد و در کنار آن، تعمیر چرخ گوشت صنعتی تولیدی سایر برندها را نیز برعهده می گیرد.

لزوم استفاده از چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی با سرعت و قدرت بالا می تواند حجم بالایی از انواع گوشت را به شکل خیلی ریز درآورد یا اصطلاحا چرخ کند. شما تصور کنید در یک رستوران یا قصابی بتوان تکه های بزرگ گوشت را با چاقو یا ساتور به قطعات بسیار ریز درآورد. مسلما امکانپذیر نمی باشد و علاوه بر زمانبر بودن و صرف انژی زیاد، گوشتها به صورت یکدست خرد نمی شوند؛ بنابراین چرخ گوشت صنعتی یکی از ملزمات قصابی ها، آشپزخانه های صنعتی و کارخانجات فراورده های پروتئینی محسوب می گردد.

این دستگاه به دلیل استفاده مداوم در محیط هایی که حجم کار بالایی دارند و بی وقفه کار کردن، ممکن است پس از سالها استفاده دچار مشکل شوند. خرابی چرخ گوشت صنعتی باعث توقف و اختلال در کار قصابی ها، رستوران ها، فست فودها، کبابی ها، سوپر گوشت ها و سایر کسب و کارهایی که نیاز به گوشت چرخ شده دارند، می شود. بنابراین تعمیر چرخ گوشت صنعتی باید به سرعت انجام گیرد و توسط تعمیرکاران متخصص اینکار انجام شود. خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه مینروا امگا یکی از مراکز معتبری ست که با مجهز بودن به تیم حرفه ای و فنی، تعمیر چرخ گوشت صنعتی شما را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 462
نمایش همه
علاقه مندی ها ()