تعمیر چرخ گوشت صنعتی توسط تکنسین های فنی و باتجربه

تعمیر چرخ گوشت صنعتی نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارد به همین جهت، فروشگاه مینروا امگا با بهره گیری از تعمیرکاران و متخصصان آشنا به علم روز دنیا و برخورداری از تجربه مفید اقدام به عیب یابی این دستگاه می کند. تعیمرکاران حاضر در  مرکز تعمیر چرخ گوشت صنعتی  مینروا امگا با مشکلات چرخ گوشت های صنعتی مانند له کردن گوشت، صدای زیاد، کند شدن تیغه، بیرون ندادن گوشت، حرکت نکردن چرخ حلزونی، روشن نشدن چرخ گوشت و سایر ایرادها  آشنایی دارند. 

البته قابل ذکر است که چرخ گوشت های صنعتی دستگاه هایی ارزان به شمار نمی روند و خرید مجدد آنها هزینه گزافی را به دنبال خواهد داشت. از اینرو نباید این دستگاه ها را به مراکز غیر معتبر یا افراد ناشی بسپارید.

اعزام تعمیرکار متخصص به محل برای تعمیر چرخ گوشت صنعتی

امروزه به دلیل ترافیک سنگین شهری و مشغله زیاد افراد و از طرف دیگر به علت سنگینی دستگاه چرخ گوشت صنعتی امکان حمل و انتقال آن به مرکز تعمیرات کار زمانگیری می باشد. به همین دلیل تعمیرکاران فروشگاه امگا مینروا با تماس تلفنی شما به محل اعزام می شوند و عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت صنعتی را  در محل انجام می دهند. بنابراین دیگر نیازی به مراجعه حضوری و یا جا به جایی دستگاه معیوب به مرکز نمی باشد و علاوه بر کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت و انرژی مشتریان، از بروز خطرات احتمالی مانند ضربه خوردن به دستگاه در هنگام حمل و نقل جلوگیری می گردد.

فروشگاه مینروا امگا مرکز تعمیر چرخ گوشت های صنعتی خارجی و ایرانی

تکنسین‌های این مرکز به صورت تخصصی در زمینه فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی و تعمیر چرخ‌گوشت‌ صنعتی خارجی از قبیل امگا، مینروا، آرتکس، فیمار، ای ام بی، فاما و براکس تبحر دارند. علاوه بر این در فروشگاه مینروا امگا عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت های صنعتی ایرانی از قبیل الکتروکار، آلفا، چگا، پولاد غرب، امگا موسوی و ... نیز انجام می شود.

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()