تعمیر چرخ گوشت در محل

تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا پس از تماس مشتریان، جهت عیب یابی و  تعمیر چرخ گوشت در محلی که این دستگاه استفاده می شود حضور می یابند و با بررسی دقیق در صورت امکان تعمیر یا تعویض قطعه را در محل انجام می دهند.

تعمیر چرخ گوشت با قطعات اصلی و اورجینال

به دلیل افزایش قطعات تقلبی و بی کیفیت در بازار، اگر تعمیر چرخ گوشت توسط افراد غیرحرفه ای انجام شود، امکان دارد که از این قطعات تقلبی استفاده شود و چرخ گوشت شما کارایی لازم را نداشته باشد. استفاده کردن از قطعات اصلی در تعمیر چرخ گوشت موجب افزایش عمر مفید دستگاه می گردد.  فروشگاه مینروا امگا مرکزی ست برای تمامی دارندگان چرخ گوشت ایتالیایی و چرخ گوشت ایرانی تا قطعات یدکی اصل را تامین کنند و تعمیر چرخ گوشت را انجام دهند. 

تعمیر چرخ گوشت ارسالی از راه دور

یکی از مزیت هایی که فروشگاه مینروا امگا برای تعمیر چرخ گوشت در نظر گرفته این است که میتوانید در هر نقطه از ایران که باشید، قطعات یدکی چرخ گوشت را خریداری کرده و یا دستگاه را برای تعمیر به فروشگاه ارسال نمایید. بدین ترتیب در هزینه تعمیرات می توانید صرفه جویی نمایید. برای آگاهی از چگونگی انجام این خدمات و هزینه های آن، با کارشناسان ما در تماس باشید. 

تعمیر چرخ گوشت در سریعترین زمان ممکن

به دلیل اینکه خرابی چرخ گوشت و نبود آن، کار مشاغلی مانند قصابی ها، کبابی ها، رستوران هاو غیره را مختل میکند، بنابراین باید به سرعت تعمیر شده و مورد استفاده قرار گیرد. متخصصان  مرکز فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی مینروا امگا پس از تماس شما، در اسرع وقت یا به محا شما اعزام می شوند و یا می توانید دستگاه را به فروشگاه ارسال کنید. پس از عیب یابی اگر نیاز به تعویض قطعه باشد به شما اعلام می کنند و شما را در جریان هزینه های تعمیر قرار می دهند که در صورت موافقت به سرعت تعمیر چرخ گوشت را انجام می دهند.  

فروشگاه مینروا امگا

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 429
نمایش همه
علاقه مندی ها ()