گاو صندوق خانگی

به گاوصندوق های کوچکی که برای استفاده در منازل تولید می شوند، گاوصندوق خانگی می گویند.

انواع گاوصندوق های خانگی : فروشگاه تجهیزات

این گاوصندوق ها بر اساس نوع قفلی که دارند، از تنوع زیادی برخوردار هستند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزیت‌های خود را دارد.

قفل مکانیکی:

گاوصندوق خانگی با قفل مکانیکی در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند و نگرانی بابت زنگ زدن قفل آن وجود ندارد. در این قفلها، نیازی به عوض کردن باتری نیست.

اگر افراد زیادی از صندوق استفاده می‌کنند باید برای هر کدام  یک کلید تهیه کرد و این امر، امنیت دستگاه را زیر سوال می برد.

قفل الکترونیکی:

برای این نوع قفل نیازی به داشتن چندین کلید و دردسر‌های پنهان کردن آن‌ها وجود ندارد؛ در عوض کاربران مختلفی که از این گاو صندوق استفاده می‌کنند، می توانند رمزهای مختلفی داشته باشند.

از آنجاییکه الکترونیک و رطوبت با هم سازگاری ندارند، از نصب گاو صندوق الکترونیکی در یک اتاق مرطوب خودداری کنید. این نوع گاوصندوق خانگی با باتری کار می کند که باتری آن هر چند وقت یک بار باید عوض شود.

قفل اثر انگشتی:

در این گاوصندوق خانگی نیازی به تهیه چندین کلید و یادآوری کد ندارید و می‌توانید اثر انگشت چندین نفر را به سیستم قفل بدهید. باز کردن این قفل بسیار آسان است و در گاو صندوق به راحتی باز می‌شود.

ضد سرقت، ضد آب و نسوز بودن گاو صندوق خانگی

تمام مدل‌های گاوصندوق خانگی حتماً یکی از دو سیستم ضد سرقت یا نسوز بودن را دارند. مدل‌های نسوز را می‏توانید با خیال راحت خریداری کنید، زیرا کاملاً در مقابل آتش و گرما مقاومت دارند؛ اما اگر مدل نسوز،  گاوصندوق ضد سرقت هم باشد، ویژگی ضد سرقت بودن آن در حد متوسط است. فروش گاوصندوق در سایت انجام می گیرد. 

اگر مدارک و اسناد کاغذی یا دیجیتالی دارید، مدل نسوز گزینه بهتری می باشید.

خرید گاوصندوق خانگی از فروشگاه تجهیزات

با بررسی مدلهای مختلف گاو صندوق خانگی در سایت فروشگاه تجهیزات، می توانید با آگاهی مدل مناسب را انتخاب کنید و به صورت اینترنتی اقدام به خرید نمایید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()