آشنایی با ترازو دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

ترازو وسیله ای بسیار کاربردی جهت اندازه گیری جرم اجسام می باشد که از قرنها پیش مورد استفاده قرار می گرفته و مصارف گوناگونی داشته است. ترازوهای قدیمی به شکل مکانیکی، سنگی، کفه ای و عقربه ای سالهای سالها مورد استفاده قرار گرفته اند تا اینکه با ورود به عصر تکنولوژی دچار تغییر و تحول عظیمی گردیده و به شکل دیجیتالی درآمدند.

اینروزها اثری از ترازوهای قدیمی باقی نمانده و  ترازو دیجیتال  با دقت و حساسیت بالا به نام ترازو دیجیتال جای آنها را گرفته اند. ماهیت ترازو هیچ تغییری نیافته وترازو دیجیتال همچنان وظیفه وزن کردن اجسام را برعهده دارد اما اینکار را به صورت اتوماتیک و با سرعت بالا انجام می دهد و دارای عملکرد و ساختار کاملا متفاوتی می باشد.

کاربرد ترازو دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

ترازو های دیجیتال انواع زیادی دارند که در زندگی ما تاثیر بسزایی می گذارند و در حال حاضر در اکثر صنایع استفاده از ترازو امری حیاتی می باشد. ترازوهای فروشگاهی جهت توزین مواد غذایی روزمره؛ ترازوی صنعتی برای بسته بندی مواد و کالاها در کارخانجات؛ ترازوی پزشکی در مطب پزشکان، کلینیک ها و بیمارستان برای بررسی سلامت افراد؛ ترازوی خانگی در منازل جهت کنترل روزانه ی وزن افراد؛  ترازوی آزمایشگاهی برای اندازه گیری وزن مواد در مقیاس بسیار کوچک و ریز در آزمایشگاه های شیمی و فیزیک؛ ترازوی گرمی با دقت اندازه گیری صدم گرم یا حتی هزارم گرم برای اندازه گیری دقیق وزن فلز ات گرانبها و جواهرات؛ همگی نوعی ترازو دیجیتال هستند که با ابعاد، اشکال، ظرفیت، دقت و امکانات مختلف طراحی و تولید میشوند. خرید ترازو را از سایت در تنوع مدل انجام دهید.

فروش ترازو دیجیتال در فروشگاه تجهیزات

با توجه به تنوع بالای ترازوهای دیجیتال و گستردگی مدلهای مختلف، انتخاب و خرید یک ترازوی مناسب کاری دشوار و پیجیده می باشد، از اینرو فروشگاه تجهیزات هر یک از مدلهای مختلف انواع ترازوها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده و مشخصات فنی هر مدل را در اختیار شما قرار می دهد تا با مطالعه و مقایسه بتوانید انتخابی ایده آل داشته باشید.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()