معرفی ویدئو پروژکتور جیبی

امروزه با پیشرفت فناوری و افزایش روز افزون تولیدات محصولات دیجیتالی، محصولات جدیدی نیز در بازار مشاهده می‌شود. ویدئو پروژکتور جیبی نیز یکی از محصولات جدیدی است که در فروشگاه اینترنتی نیزا کالا موجود می‌باشد. نام دیگر  ویدئو پروژکتور جیبی ، مینی پروژکتور می‌باشد. این پروژکتور ها به دلیل اندازه کوچکشان، به راحتی حمل می‌شوند. همچنین به دلیل وزن کمشان، بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. کاربرد ویدئو پروژکتور جیبی نسبت به ویدئو پروژکتور های بزرگ، محدود می‌باشد. همچنین قدرت نمایش این نوع پروژکتور ها نیز نسبتا پایین تر است. این پروژکتور ها بیشتر در خانه ها کاربرد دارند. در فروشگاه نیزا کالا، انواع ویدئو پروژکتور های جیبی موجود می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزا کالا، از این پروژکتور ها خریداری نمایید. با خرید پروژکتور های جیبی می‌توانید در هر کجا و در هر زمان، ویدئو یا تصاویر مورد نظر خود را از این پروژکتور پخش نمایید.

 

مزایای خرید پروژکتور های جیبی

همان طور که می‌دانید، ویدئو پروژکتور جیبی، به دلیل کوچک بودنش، بیشتر مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد. زیرا می‌توان آن را به راحتی حمل کرد. اتصالات این پروژکتور ها نیز به گونه ای است که به راحتی با موبایل یا لپ تاپ، همگام سازی می‌شوند. یعنی نیاز به داشتن کابل های مختلفی نیست. همچنین به دلیل اندازه کوچکش، مکان زیادی را اشغال نمی‌کند. شما می‌توانید با خرید این پروژکتور از فروشگاه نیزا کالا، از مزایای خدمات پس از فروش این محصول نیز بهره مند شوید. فروش ویدئو پروژکتور وای فای دار را از طریق سایت انجام دهید. 

ویدئو پروژکتور جیبی دارای یک باتری قدرتمند جهت نگهداری طولانی مدت شارژ می‌باشد. اما بسیاری از این پروژکتور ها دارای کابل برق هستند. زمانی که پروژکتور مد نظر خود را از فروشگاه نیزا کالا خریداری می‌کنید حتما به مشخصات فنی آن توجه کنید. برای مثال، تعداد رنگ های قابل نمایش، تعداد فن خنک کننده، ورودی و خروجی ها و ... از مهم ترین نکات هستند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()