ترازو دیجیتال

ترازو ها در گذر زمان از فرم مکانیکی خارج شده و انواع ترازو دیجیتال جایگزین مدلهای قدیمی شده اند و با دقت و حساسیت بالا عمل وزن کشی را انجام می دهند.  

با افزایش روز افزون ترازو دیجیتال نه ‌تنها در خرید و فروش، بلکه برای بسته بندی کالاها در کارخانجات و کارگاه ها، در پزشکی، در صنایع آزمایشگاهی، در وزن کشی افراد و در ابعاد و زوایای گوناگون زندگی بشر، موجب رشد و گسترش این دستگاه ها شده است.

در این مطلب فروشگاه تجهیزات که مرکز فروش برند های مختلف ترازو دیجیتال می باشد، سعی در معرفی این ترازوها دارد تا شما بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.

انواع ترازو دیجیتال را از فروشگاه تجهیزات بخرید

با توجه به انواع مختلف ترازو دیجیتال و گستردگی مدلها و البته امکاناتی که هر مدل دارد، خرید ترازو دیجیتال نیاز به مهارت و دانش دارد. سایت فروشگاه تجهیزات با دسته بندی انواع ترازوها و قرار دادن ویژگیها و مشخصات فنی هر مدل همراه با قیمت روز، کار خرید را برای مشتریان آسان نموده است. ترازوهای موجود در فروشگاه تجهیزات همگی از برندهای معتبر و مطرح داخلی و خارجی هستند. 

ساختار و مکانیزم ترازو دیجیتال : فروشگاه تجهیزات

به ترازویی متشکل از برد هاو مدارها و قطعات الکترونیکی ترازو دیجیتال گفته می شود که به صورت اتوماتیک عمل وزن کشی را انجام می دهد.

ترازو دیجیتال از لحاظ ظاهری دارای سینی توزین به صورت تخت و لبه دار، صفحه نمایشگر از نوع LED و LCD و کیبورد عملیاتی شامل کلیدهای کاربردی می باشد. پس از قرار دادن کالا روی سینی عملیات وزن کشی به صورت اتوماتیک انجام شده و نمایشگر نتیجه را به نمایش در می آورد .

قطعات ترازو دیجیتال که در داخل دستگاه به کار رفته است شامل لودسل، برد اصلی، برد ساپلای، برد نمایشگر، پاور برد، برد سوئیچینگ و برد پرینتر می شود. اصلی ترین قطعه ی ترازو دیجیتال لودسل یا همان سنسور وزن می باشد که وظیفه ی توزین را برعهده دارد. خرید ترازو را از سایت در تنوع مدل انجام دهید.

امکانات جانبی نیز بسته به کاربرد و نوع ترازو دیجیتال به آن افزوده می شود مانند چاپگر، بارکدخوان، حافظه مستقیم و غیر مستقیم، باتری قابل شارژ

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()