برای اندازه گیری وزن اجسام، از وسیله ای به نام ترازو استفاده می‌کنند. ترازو ها از دوبخش کفه و شاهین تشکیل می‌شوند. لازم به ذکر است که برای اندازه گیری طلا از این وسیله استفاده می‌شود. امروزه انواع گوناگونی از این وسیله اندازه گیری ساخته شده است. از انواع ترازو می‌توان به ترازوی فروشگاهی، صنعتی، آزمایشگاهی، خانگی، پیشرفته و زیر پایی اشاره کرد. هر کدام از ویژگی ها و کاربردهای خاصی برقرار هستند. ناگفته نماند که از بهترین برند های ترازو میتوان به برند تراز محک اشاره کرد. شرکت تراز محک بهترین و باکیفیت ترین محصولات اندازه گیری را تولید می‌کند. پس برند تراز محک یکی از بهترین برند های تولید محصولات اندازه گیری در سطح کشور است. ترازوی آزمایشگاهی نسبت به سایر انواع این محصول از دقت بسیار بالایی برخوردار است. ترازوی فروشگاهی یکی از پرفروش‌ترین و پیشرفته ترین محصولات اندازه گیری می‌باشد. همچنین این نوع محصول از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.

 

کاربرد های انواع وزن سنج ها

جنس نمایشگر ترازوی زیر پایی از جنس از جنس بدنه وزن سنج پوشیده شده است. نحوه کارکرد این نوع وزن سنج بدون عملک می‌باشد. وزن سنج خانگی معمولا به صورت کاسه ای تولید می‌شود. همچنین این نوع وسیله وزن سنج در آشپزخانه ها کاربرد بسیاری دارد. ناگفته نماند که این نوع وزن سنج به صورت دیجیتالی کار می‌کند. وزن سنج صنعتی از بدنه بسیار مقاوم و محکمی تشکیل شده است. فروش ترازوی فروشگاهی توسط این مجموعه ارائه می گردد. 

این نوع وزن سنج ها از کاربرد های بسیار متفاوتی برخوردار هستند. ناگفته نماند که که شرکت تراز محک محصولات وزن سنجی خود را با قیمت بسیار مناسبی به فروش میرساند. شرکت تراز محک از محصولات وزن سنجی بسیار با کیفیت و مرغوبیت برخوردار است. همچنین این شرکت تنوع زیادی در محصولات وزن سنجی دارد. شرکت تراز محک محصولات وزن سنجی خود را که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند با قیمت بسیار مناسبی به فروش میرساند.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()