دو نوع  ترازوی فروشگاهی وجود دارد که از نظر جنس مواد سازنده با یکدیگر متفاوت هستند. بعضی از ترازو های فروشگاهی از جنس فلز می‌باشند. اما برخی از ترازو های فروشگاهی از جنس پلاستیک فشرده هستند. همچنین بعضی از سینی ترازو های فروشگاهی فلزی هستند. برخی دیگر از سینی ترازو های فروشگاهی پلاستیکی هستند. شکل و ظاهر سینی ترازو های فروشگاهی به چند دسته همچون لبه دار، تخت، گود و سه طرفه تقسیم می‌شوند. یکی از ویژگی های ترازو فروشگاهی این است که این محصول اندازه گیری صفر کننده اتوماتیک می‌باشد. میزان دقیق بودن ترازوی فروشگاهی بسیار زیاد است که این یکی از مهم ترین ویژگی ها و کاربرد های این محصول محسوب می‌شود. برای خرید ترازوی فروشگاهی با کیفیت و دقیق میتوانید به شرکت تراز محک مراجعه کنید. شرکت تراز محک بهترین برند تولید کننده محصولات اندازه گیری در سطح کشور می‌باشد. همچنین محصولات برند تراز محک بسیار پرفروش و پرطرفدار می‌باشند. از دیگر ویژگی های ترازوی فروشگاهی میتوان به خاموش کردن خودکار این محصول اشاره کرد.

تاریخچه ترازو

پیدایش ترازو تاریخچه آن مربوط به زمان های گذشته می‌باشد. مهم ترین کاربرد ترازو ها از گذشته تا امروز اندازه گیری اجسام می‌باشد. به عبارت دیگر ترازو ها جرم اجسام را تعیین می‌کنند. ترازوی فروشگاهی از میزان دقت بسیار بالایی برخوردار است. امروزه ترازوی فروشگاهی بسیار پرطرفدار شده است. از قدیمی ترین ترازو ها میتوان به ترازوی حکمت اشاره کرد که ترازوی کفه ای است. فروش ترازو محک توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

امروزه ترازو های زیادی با کاربرد های بسیار مختلفی تولید شده است. برند تراز محک یکی از بهترین برند های موجود در سطح کشور است. ناگفته نماند که امروزه محصولات تراز محک بسیار پرفروش بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. شرکت تراز محک محصولات بسیار با کیفیت را با قیمت مناسبی به فروش میرساند. شمارش قطعه یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های ترازوی فروشگاهی است.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 366
نمایش همه
علاقه مندی ها ()