امروزه آیفون تصویری جایگزین مناسبی برای آیفون صوتی می باشد چون قابلیت های امنیتی این دستگاه بیشتر بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. مجموعۀ تکنما شاپ به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش دستگاه های آیفون تصویری در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و تلاش نموده در این مقاله به صورت اختصاصی به ویژگی و قابلیت های مهم آیفون های تصویری بپردازد. بدین ترتیب افراد با آسودگی خاطر می توانند اقدام به خرید آیفون تصویری نمایند. دستگاه آیفون تصویری به عنوان یک سیستم ارتباطی و حفاظتی است که علاوه بر صوت، امکان نمایش تصویر فرد قرار گرفته در مقابل درب را فراهم می آورد. جهت مشاهدۀ مدل های جدید آیفون تصویری می توانید به فروشگاه تکنما شاپ مراجعه نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ بلند مدت در حوزۀ تأمین و فروش دستگاه های آیفون تصویری پاسخگوی سفارشات مشتریان گرامی می باشد.

مهمترین ویژگی های آیفون تصویری لمسی

همانطور که می دانید مهمترین مشخصۀ آیفون تصویری لمسی، مرتبط به صفحه نمایشگر لمسی آن می باشد که امکان تنظیمات آیفون را به طور مستقیم با اثر حرارت انگشتان فراهم می آورد. با گذشت زمان، پیشرفت فناوری باعث گردیده تا سازندگان دستگاه های آیفون تصویری بتوانند محصولاتی با امکانات جدید ساخته و در اختیار مشتریان قرار دهند.

این نکتۀ کلیدی و طلایی است که باعث گردیده تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود، مناسب ترین آیفون تصویری را تهیه نمایند. داشتن حافظه داخلی، امکان برقراری ارتباط داخلی، قابلیت دایورت نمودن زنگ به موبایل یا تلفن ثابت، انتقال زنگ به واحد های دیگر و قابلیت باز و بسته نمودن درب پارکینگ از جمله قابلیت های اصلی آیفون تصویری تکنما  به شمار می روند . قیمت آیفون تصویری بر اساس قابلیت هایی که بدان تجهیز می باشد، تعیین می گردد. 

آدرس: تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

          بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6 شرقی 

          ......................................  

شماره های تماس: 02166000074 و 02166000073

همراه: 09120663920

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()