باسکول چیست؟

یکی از محصولاتی که برای توزین کالا های بالای 500 کیلو از آن استفاده می‌شود، باسکول می‌ باشد. باسکول ها انواع مختلفی دارند. به عبارتی دیگر، به ترازو های بزرگی که توانایی توزین اجسام سنگین را دارند، باسکول گفته می‌شود. این ترازو ها بیشتر در کارخانه ها و مکان هایی که برای توزین کامیون ها برای تشخیص بار خالص تعبیه شده اند، استفاده می‌شوند. برای این که در کارخانه ها یا میادین میوه بزرگ، عملیات توزین محصولات به سرعت انجام شود از این ترازوی بزرگ استفاده می‌شود. تراز محک یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که در آن انواع ترازوهای دیجیتال، مکانیزه، باسکول های حرفه ای دیجیتال و مکانیکی موجود می‌باشد. شما می‌توانید بسته به نیاز خود، ترازوی مورد نظر خود را خریداری نمایید. فروشگاه تراز محک، انواع مدل های مختلف ترازوها را دارا است. همچنین کیفیت این محصولات در سطح بسیار بالایی قرار دارند. به گونه ای که امروزه بسیاری از شرکت ها از برند محک استفاده می‌کنند. تراز محک، محصولات خود را با گارانتی معتبر می‌فروشد.

 

قدرت توزین ترازو های بزرگ

همان طور که می‌دانید، یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت باسکول ها، دقت در توزین محصولات سنگین می‌باشد. البته این ترازو ها نیز دارای پرسنگ می‌باشند. اما به اندازه ترازو های معمولی، خطا ندارند. زیرا محلی که این ترازو ها در آن نصب می‌شوند باید صاف باشد. البته کارشناسان تراز محک، تمام این راهنمایی ها را به هنگام خرید از فروشگاه تراز محک به شما انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که این ترازو ها دارای کارت گارانتی و ضمانت نامه معتبر هستند. همچنین کارشناسان تراز محک نیز راهنمای شما در امر خرید ترازوی محک و باسکول خواهند بود. قبل از این که اقدام به خرید باسکول مد نظر خود کنید، حتما از کارشناسان تراز محک راهنمایی بگرید. همچنین باید اطلاعات کافی در این زمینه نیز داشته باشید.

 فروشگاه تراز محک  

 آدرس :  تهران، میدان آزادی، خیابان آزادی  به سمت انقلاب، 

 بعد از دکتر هوشیار ، پلاک 472 ، طبقه دوم ، واحد 6

 ........................................  

خط ویژه پنج رقمی : 52871-021

02166000074 و 02166000073

 همراه : 09120663920

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()