آشنایی با دستگاه بارکدزن و کاربرد آن : فروشگاه لیبل پیپر

دستگاه بارکد زن یا بارکد پرینتر به دستگاهی گفته می شود که برای طراحی و چاپ بارکد به کار میرود. در واقع  دستگاه بارکد زن فرقی با لیبل پرینتر ندارد و بارکد را روی لیبلهای معمولی یا پشت چسبدار چاپ می کند.  

با توجه به انبوه کالاهایی که هر روزه در حال تولید هستند، استفاده از بارکد امری ضروری گردیده است. با چاپ بارکد توسط دستگاه بارکدزن و چسباندن آن روی کالاها و محصولات مختلف؛ مدیریت و دسته بندی دقیق اطلاعات را به راحتی امکانپذیر می سازد. 

ردیابی سریع و دقیق محصولات، کنترل اتوماتیک موجودی، جلوگیری از بروز خطا در وارد کردن اطلاعات و محاسبات، کاربری آسان بدون نیاز به آموزش خاص و مقرون به صرفه بودن از مزایای دیگر دستگاه بارکدزن می باشند.

از این دستگاه علاوه بر بیمارستان ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای، تقریباً در تمامی صنایع مانند داروسازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، نساجی، لوازم خانگی، صادرات و واردات و غیره نیز استفاده می شود.

فناوری چاپ دستگاه بارکدزن : فروشگاه لیبل پیپر

بر اساس مکانیزم چاپ، دستگاه های بارکدزن دو نوع هستند که عبارتند از:

دستگاه بارکدزن حرارتی مستقیم: در این روش، با اعمال حرارت هد دستگاه بطور مستقیم بر روی کاغذهای مخصوص حرارتی، عملیات چاپ انجام می شود. بارکدهای چاپ شده توسط این دستگاه ها، ماندگاری بالایی ندارند و اگر بیش از حد در معرض گرما و نور قرار بگیرد، به تدریج محو می شوند، از اینرو برای چاپ بارکد نوبت دهی، دستگاه های خودپرداز بانک و بلیط ها مناسب می باشند.

دستگاه بارکدزن انتقال حرارتی یا غیرمستقیم: در این پرینترها از ریبون استفاده می شود که نقش جوهر پرینتر را دارد و با گرمای هد دستگاه ذوب شده و جذب برچسب می شود و در نهایت تصویر بارکد روی لیبل چاپ می گردد. بارکدهای چاپ شده توسط این دستگاه ها دارای ماندگاری طولانی تری نسبت به مدلهای حرارتی مستقیم می باشند.  

انواع دستگاه بارکدزن : فروشگاه لیبل پیپر

این دستگاه ها براساس حجم کار و محیط کاربری به اشکال زیر تولید می گردند:

دستگاه بارکدزن رومیزی یا دفتری: این دستگاه ها به دلیل دارا بودن ابعاد کوچک برای فضاهای کم جا مناسب هستند و جهت استفاده در مشاغلی که نیازی به چاپ زیاد بارکد ندارند، مناسب می باشند. مدلهای رومیزی با میانگین تعداد چاپ ۳۰۰۰ عدد بارکد در روز گزینه مناسبی برای خرده فروشیها و ادارات به شمار میروند.

دستگاه بارکدزن صنعتی: این مدلها برای چاپ بارکد با حجم بالا طراحی می شوند و توانایی پرینت گرفتن با وضوح بسیار بالا را دارند. در ضمن بدلیل طراحی مستحکم بهترین انتخاب برای انبارها، کارخانجات، کارگاه ها و محیط هایی از این قبیل می باشند. این چاپگرها می توانند در طول روز حدود 20 الی 30 هزار بارکد چاپ کنند.

دستگاه بارکدزن قابل حمل: به این دستگاه ها که برای مصارف محدود مورد استفاده قرار می گیرند، موبایل پرینتر یا بارکدزن دستی نیز گفته می شود و توانایی چاپ حدود 20 تا 30 عدد بارکد در طول روز را دارند.

برترین تولید کنندگان دستگاه بارکدزن : فروشگاه لیبل پیپر

یکی از فاکتورهای مهم در خرید دستگاه بارکدزن، توجه به برند آن می باشد. از معتبرترین و بهترین برندهای تولید کننده این دستگاه می توان به زبرا، دایمو و هانیول ساخت آمریکا؛ سوو و بیکسلون ساخت کره؛ وینکد و تی اس سی ساخت تایوان؛ اس ان بی سی، دلتا، بیانگ و گینشا ساخت چین اشاره نمود. مدلهای مختلف بارکدزن های تولید شده توسط برندهای فوق را می توانید از فروشگاه لیبل پیپر تهیه کنید. خرید دستگاه لیبل زن را از سایت انجام دهید. 

فروش اینترنتی دستگاه بارکدزن در سایت فروشگاه لیبل پیپر

علاقمندان به خرید مدلهای فروشگاهی، صنعتی و دستی این دستگاهها؛ کافیست تا به وبسایت فروشگاه لیبل پیپر مراجعه کنند و پس از مشاهده و مطالعه مشخصات دستگاه های مختلف، پرینتر مطلوبشان را انتخاب کرده و به شکل انلاین خریداری کنند.  

فروشگاه لیبل پیپر 

آدرس ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي ( ساختمان دولفين ) - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816
تماس نمایندگی ها ← 02166919619 - 02133510970 - 02155833430 - 02166085712 تماس همراه ← 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()