اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر قصابی دستگاهی برقی می باشد که برای بریدن گوشت تازه قرمز، مرغ، ماهی، گوشت منجمد و استخوان به کار میرود و به غیر از قصابی ها در مراکزی مانند ماهی فروشی ها، مرغداری ها و فروشگاه های محصولات پروتئینی بزرگ کاربرد دارد.

این دستگاه با دقت بالا، برشهایی یکسان و با کیفیت ایجاد می کند و سرعت خرد کردن گوشت و استخوان را افزایش می دهد.

انواع اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

دستگاه  اره استخوان بر قصابی  دستگاهی صنعتی می باشد که معمولا به دو شکل رومیزی و ایستاده تولید می گردد.

مدلهای رومیزی دارای قدرت کمتری نسبت به مدلهای پایه دار می باشند و معمولا در قصابی ها و آشپزخانه هایی  که حجم کار کمتری دارند، استفاده می شوند.

مدلهای ایستاده قدرت بالایی دارند و البته دارای ابعاد بزرگتری نیز می باشند. این مدل از اره استخوان بر قصابی در قصابی های بزرگ، هتل ها، رستوران ها و کارخانجاتی که حجم کار بیشتری دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

مشخصات اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

جنس بدنه اره استخوان بر قصابی از آلومینیوم آنودایز یا استیل ضدزنگ ساخته می شود تا هم در برابر آب و رطوبت و ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته باشد و هم از نظر بهداشتی مشکلی نداشته باشد.

میز کار اره استخوان بر قصابی تمام استیل می باشد که با داشتن سطح صاف و براق بدون برجستگی و زائده، تمامی مسائل بهداشتی در ساخت آن رعایت شده است. سطح صیقلی سینی از ایجاد آلودگی جلوگیری می کند و گوشت به سهولت بر روی آن قرار می گیرد.

مهمترین عامل در کیفیت برش گوشت توسط اره استخوان بر قصابی، نوع تیغه اره می باشد که استیل ضدزنگ بهترین ماده جهت ساخت آن محسوب می گردد. تیغه های اره های نواری متنوع هستند که برای برش گوشت گرم و برش گوشت منجمد و استخوان دار دارای دندانه هایی با شکلهای مختلفی می باشند.

موتور این دستگاهها می تواند به صورت تکفاز و سه فاز باشد و معمولا مجهز به فن خنک کننده هستند تا هنگام استفاده طولانی مدت از داغ شدن موتور، ممانعت گردد.

اغلب مدلهای اره استخوان بر قصابی مجهز به سوئیچ ایمنی و توقف اضطراری می باشند.

کار با اره استخوان بر قصابی آسان است و هر قصاب یا اپراتوری می تواند با یک آموزش ساده، با این دستگاه کار کند.

مزایای استفاده از اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

ایجاد برشهای یکدست و یک اندازه از تکه های گوشت

قابلیت تنظیم ضخامت برش از چند میلی‌متر تا چند سانتی‌متر

بالا بودن سرعت ‌عمل برش و صرفه جویی در زمان

امکان شستشو و عملکرد بهداشتی

مجهز بودن به ایمنی بالا

دارای استحکام و دوام بالا

امکان کار در ساعتهای متوالی

مجهز به سامانه N.V.R بر ای تنظیم ولتاژ

قیمت اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

مدلهای اره استخوان بر قصابی با قیمتهای متنوع در بازار وجود دارند و عوامل بسیاری بر قیمت آنها تاثیر می گذارند که می توان به فاکتورهای زیر اشاره نمود: ایستاده یا رومیزی بودن، ابعاد و اندازه دستگاه، جنس قطعات، جنس بدنه، قابلیت ها و امکانات کاربردی دستگاه، گران شدن قطعات وارداتی و برند دستگاه.

بهترین مدلهای اره استخوان بر قصابی را از فروشگاه مینروا امگا بخرید

فروشگاه مینروا امگا افتخار دارد تا به شکل اینترنتی، مدلهای مختلف اره استخوان بر قصابی تولید شده توسط شرکت ایتالیایی مینروا را در اختیار شما متقاضیان قرار دهد. قیمت دستگاههای موجود در فروشگاه مینروا امگا از فروشگاههای دیگر به صرفه تر می باشد. خرید اره استخوان بر مینروا را از طریق سایت انجام دهید. 

استخوان بر های شرکت مینروا همگی دارای سطح ایمنی و بهداشت بسیار بالا می باشند و از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند. تمامی این تولیدات دارای گواهینامه CE اروپا می باشند که ضامن کیفیت و ایمنی و سلامت دستگاه ها محسوب می گردد.

تراز ایران

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()