اره استخوان بر چیست؟

اره استخوان بر که به نام های اره برقی قصابی یا اره گوشت بری نیز شناخته می‌شود، یکی از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد. اره استخوان بر برای بریدن و قطعه قطعه کردن گوشت و استخوان به کار میرود. امروزه در مراکزی مانند تولید گوشت، قصابی، ماهی فروشی و مرغداری های بزرگ کاربرد دارد و با سرعت و دقت بالا گوشتهای تازه و منجمد را برش می دهد.

مزایای اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

این دستگاه از موتوری بسیار قوی بهره می برد، به همین دلیل دارای سرعت بالایی می باشد و  انواع استخوان و گوشت را به صورت یکدست برش می دهد. انواع اره استخوان بر با عملکری بسیار ساده قابلیت برش های صاف و یکپارچه انواع گوشت قرمز و سفید را دارند. قابلیت تنظیم اندازه برش در این دستگاهها فراهم می باشد. عمل برش به صورت کاملا بهداشتی انجام می شود و ایمنی بسیار بالا از دیگر مزایای اره استخوان بر می باشد.

انواع اره استخوان بر در فروشگاه مینروا امگا

دستگاه اره استخوان بر در انواع رومیزی و ایستاده تولید می شود که مدلهای رومیزی معمولا در مکان هایی که حجم کار متوسطی دارند، استفاده می شود. ولی مدلهای ایستاده ابعاد بزرگتری دارند و پاسخگوی حجم انبوهی از کار می باشند. اره استخوان بر ایستاده مجهز به پایه های چرخ دار است که امکان جابجایی آسان را میسر می سازد و در قصابی های بزرگ و کشتارگاه ها به کار برده می شود.

اره استخوان بر مینروا

در میان انبوهی از برند های مختلف که اره استخوان بر را تولید می کنند، برند ایتالیایی مینروا از بهترین تولیدات با بالاترین کیفیت و بهترین جنس می باشد و برای مراکز تهیه و توزیع گوشت، شیلات و آشپزخانه های صنعتی بزرگ پیشنهاد می گردد.

دستگاههای این شرکت ایتالیایی دارای استاندارد CE اروپا می باشند که بهداشت و ایمنی انها را تضمین می کند.

اره استخوان بر مینروا در دو مدل رومیزی و ایستاده ساخته می شود که جنس بدنه ی تمامی مدل ها از استیل ضد زنگ می باشد. این جنس شستشوی بدنه را امکانپذیر می سازد و مقاومت آنرا در برابر خوردگی های فیزیکی بالا میبرد. قطعات اره استخوان بر مینروا نیز از جنس استیل بوده و به راحتی از هم جدا می شوند.

میز کار یا سینی کار انواع اره استخوان بر مینروا به دو شکل متحرک و کشویی یا ثابت تولید می گردد. البته در مدلهای کشویی امکان ثابت شدن نیز وجود دارد.

میز کار این اره ها صاف و صیقلی بوده و بدون هیچ گونه برجستگی و زائده ای تولید می شود تا گوشت روانتر بر روی آن حرکت کند. علاوه بر این، اضافه های گوشت بر روی میز گیر نمی کند و باعث بهداشتی شدن کار می شود. برای اطلاع از فروش اره استخوان بر مینروا به سایت مراجعه کنید. 

موتور اره استخوان بر مینروا در درون محفظه ی ضد آب قرار می گیرد تا هنگام برش انواع گوشت ها یا هنگام شستشوی دستگاه، صدمه ای به موتور وارد نشود.

در ضمن این دستگاهها مجهز به تهویه داخلی می باشند تا از داغ شدن موتور بر اثر کار کردن مدام و طولانی جلوگیری شود.

اره استخوان بر مینروا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود و دارای سیستم تنظیم ولتاژ موسوم به N.V.R می باشد.

فروش اره استخوان بر در فروشگاه مینروا امگا

این فروشگاه مفتخر است تا به شکل آنلاین انواع اره استخوان بر تولیدی شرکت ایتالیایی مینروا و امگا را با مناسب ترین قیمت در خدمت شما مشتریان قرار می دهد. با مراجعه به سایت فروشگاه مینروا امگا می توانید مدلهای رومیزی و ایستاده دستگاه استخوان بر را بررسی کنید و با آشنایی با مشخصات فنی، مزایا و قیمت هر دستگاه، اره ای را که متناسب با حجم کار و نیازهای کسب و کار شما می باشد، انتخاب کنید. کارشناسان فروشگاه مینروا امگا به صورت تلفنی اماده ارائه مشاوره رایگان به شما می باشند.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 435
نمایش همه
علاقه مندی ها ()