معرفی اره استخوان بر دستی

اره استخوان بر دستی، دستگاهی ساده، قدرتمند و کاربردی می باشد که جهت برش انواع گوشت و استخوان و حتی برای شقه کردن لاشه گاو و گوسفند در قصابی ها و کشتارگاهها مورد استفاده قرار می گیرد. نوع برش این اره حالت رفت و برگشتی یا به اصطلاح چکشی می باشد.

این دستگاه ها نامهای دیگری نیز دارند مانند اره افقی بر، اره شقه کن، اره لاشه بر دستی، اره ساطوری، اره شمشیری یا اره لاشه بر گاوی

در این مقاله فروشگاه مینروا امگا جهت آشنایی شما، به بررسی  اره استخوان بر دستی  و ویژگی های آن می پردازد.

ویژگی های اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

تفاوت این دستگاه با سایر اره های استخوان بر و ویژگی‌ بارز آن در مدل برش می باشد که به صورت افقی و رفت و برگشت انجام می شود.

اره استخوان بر دستی به دلیل اندازه کوچک به راحتی قابل جابجایی می باشد و به دلیل دستی بودن، به کاربر اجازه می دهد تا آزادانه کار برش را انجام دهد.

کار کردن با اره استخوان بر دستی بسیار راحت است و به دلیل داشتن دسته ارگونومیک کاربر به آسانی میتواند کار برش را انجام دهد و فضای مناسب جهت گرفتن در دست را نیز دارد.

این دستگاه برای کارهای برش سخت طراحی شده است و به جز گوشت و استخوان برای برش مواد دیگر مانند فلزات، چوب، سفال، پلاستیک و مواد مصنوعی و یخ استفاده می شود. البته برای هر برش باید تیغ مخصوص همان جنس را استفاده کرد.

عوض کردن تیغه در اره لاشه بر دستی کاری بسیار راحت است و نیاز به مهارت ندارد و بدون استفاده از آچار فقط با دکمه تیغه پران که روی دسته قرار دارد، انجام می شود. توجه داشته باشید برای آنکه برش مؤثرتر و بهتری را توسط اره افقی بر ایجاد نمایید باید تیغه به‌صورت عمود بر ماده قرار داده شود.

یکی از مزایای اره استخوان بر دستی قابلیت کنترل حرکت تیغه و سرعت برش می باشد که کاربر می تواند بنا به نیاز خود، سرعت دستگاه را تنظیم کند.

انرژی مورد نیاز اره استخوان بر دستی توسط برق تامین می شود و می توان از آن برای کاربری های طولانی مدت و مدوام استفاده کرد. موتور اره افقی بر سطح بالایی از قدرت را به تیغه اره منتقل می کند.  

از دیگر ویژگیهای این دستگاه می توان به گیربکس قوی، چراغ روشن کننده محیط، مجهز بودن به فناوری ضد ارتعاش، حرکت پاندولی تیغ اره، کلاچ ایمنی، کنترل استارت، کنترل سرعت الكترونيكي ، عایق دوبل و داشتن كيف حمل اشاره نمود.

قیمت اره استخوان بر دستی از استخوان برهای ایستاده و رومیزی پایین تر می باشد، از اینرو طرفداران بسیاری دارد.

نکات مهم هنگام استفاده از اره استخوان بر دستی: فروشگاه مینروا امگا

 از آنجاییکه تیغه های این دستگاهها بسیار تیز هستند و کنترل این دستگاه توسط نیروی دست انجام می شود، مطمینا خطراتی به همراه دارد، بنابراین هنگام کار، اپراتور باید خیلی مراقب دست و انگشتان خود باشد و هنگام استفاده از اره استخوان بر کاملاً هوشیار بوده و از هیچ گونه داروی خواب آور و یا دارو هایی که هوشیاری فرد را کاهش می ‌دهند استفاده نکند.

نکته مهم دیگر پوشیدن پیش بند، دستکش و عینک هنگام کار با اره استخوان بر دستی می باشد، زیرا ممکن است تکه های استخوان پرتاب شود و به فرد آسیب برساند.

خرید و فروش اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

این دستگاه توسط کشور های مختلف و برند های متفاوتی تولید می شود که یکی از آنها شرکت ایتالیایی مینروا می باشد. فروشگاه مینروا امگا به طور تخصصی محصولات این شرکت را به مشتریان عرضه می کند. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید با مدلهای متنوع این دستگاهها آشنا شوید و آنها را بررسی کنید. کارشناسان مرکز فروش اره استخوان بر مینروا امگا آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشند تا بتوانید دستگاهی ایده آل را خریداری کنید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()