اره استخوان بر دستی جهت برش انواع گوشت ها و استخوان های بزرگ و کوچک به شکل یخ زده و تازه و ماهی و طیور به کار برده می شود. این دستگاه در رستوران ها جهت برش دنده برای پخت شیشلیک مناسب می باشد. دامداریها و کشتارگاه جهت برش و شقه کردن لاشه از  اره استخوان بر دستی استفاده می کنند. از مصارف دیگر این اره می توان به شیلات و کارخانه های توزیع گوشت و تولید سوسیس کالباس اشاره نمود.

اره استخوان بر دستی یا اره لاشه بر جهت برش و قطعه قطعه کردن لاشه گاو و گوسفند مورد استفاده قصابان نیز می باشد و به علت داشتن کاربری ساده طرفداران خود را دارد. 

ویژگیهای اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

این اره ها با داشتن تیغه های بسیار تیز قادر به برش استخوان های بسیار محکم هستند.  دندانه های تیغه اره استخوان بر دستی دارای اشکال مختلفی می باشند که هر چه دندانه ها بلند تر باشند، با قدرت و سرعت بیشتری گوشت یا استخوان را برش می دهند و هرچه دندانه ها کوتاهتر باشند، برشهای گوشت یا استخوان یکدست تر خواهند بود.

اره استخوان بر دستی برای جدا نمودن گوشت هایی که کاملا به استخوان چسبیده اند، مناسب می باشد.

در اره استخوان بر دستی نوع برش به صورت رفت و برگشتی یا چکشی می باشد، به همین دلیل به این اره ها، اره افقی بر نیز می گویند.  

اره استخوان بر دستی قدرت برش زدن مواد مختلفی مانند گوشت و استخوان، فلز، پلاستیک، چوب، کاشی و سرامیک را دارد که هر ماده تیغه مخصوص خود را دارد.

برای عوض کردن تیغه اره استخوان بر نیازی به آچار هم نیست و فقط با زدن کلید تیغه پران روی بدنه می‌توان تیغه را جدا کرده و تیغه دیگری جایگزین آن نمود.

مدلهای مختلف اره استخوان بر دستی از کاربری آسانی برخوردار می باشند و همینطور دارای طراحی آرگونومیک دسته، میزان لرزش کم و همچنین وزن مناسبی هستند تا در استفاده های طولانی مدت سبب خسته شدن دست اپراتور نشوند.

از دیگر ویژگی‌های اره استخوان بر دستی یا اره افقی بر می‌توان به قابلیت کنترل سرعت، مجهز بودن به قفل سوئیچ، قابلیت فارسی‌بر و عایق دوبل اشاره نمود. انرژی مورد نیاز این اره ها از برق شهری تامین می‌شود.

برخی از اره های استخوان بر دستی مجهز به یک چراغ LED می باشند که با روشن کردن محل برش، کار کردن با این ابزار را در نور کم و نامناسب آسان می سازد.

در ضمن این وسیله دارای کیف مخصوص می باشد که جابه‌جایی آن را آسان کرده و دستگاه را از آسیب دور نگه می‌دارد.

نکات ایمنی هنگام استفاده از اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

هنگام کار با اره استخوان بر دستی، پوشیدن پیش بند یا لباس های مخصوص الزامی می باشد. از آنجاییکه هنگام برش ممکن است تکه هایی از گوشت و استخوان به اطراف پرتاب شوند، استفاده از عینک و ماسکهای مخصوص ایمنی اپراتور را بالا می برد و از چشمها و صورت محافظت می کند.  

در ضمن فردی که با اره استخوان بر دستی کار می کند، باید از هوشیاری کامل برخوردار باشد و از مصرف هرگونه داروی خواب آور یا گیج کننده ای اجتناب کند. در عین حال فرد باید دارای سلامت و قوای جسمانی کاملی باشد تا به راحتی بتواند از دستگاه استفاده کند.  هنگام استفاده از این ابزار یک لحظه غفلت خسارتهای جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

خرید اره استحواه بر دستی از فروشگاه مینروا امگا

چنانچه برای کسب و کار خود و برش انواع مواد، نیاز به خرید اره استخوان بر دستی دارید، می توانید به سایت فروشگاه مینروا امگا مراجعه کنید و با بررسی و مقایسه دستگاههای مختلف، بهترین مدل را انخاب کنید. کارشناسان فروشگاه تجهیزات آماده ارائه مشاوران رایگان می باشند.  

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش امگا مینروا
آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()