این چرخ گوشت ها بدلیل اینکه هم در قصابی های معمولی و کوچک و یا رستوران ها و فست فودی ها استفاده می شوند و هم برای مقاصد خانگی کاربرد دارند؛ دستگاهی دومنظوه به شمار می روند. چرخ گوشت نیمه صنعتی حد واسط بین چرخ گوشت های خانگی و صنعتی قرار می گیرد و دارای مقاومت و استحکام و قدرت بیشتری نسبت به مدلهای خانگی می باشد.

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی: فروشگاه مینروا امگا

این چرخ گوشت ها غالبا به شکل رومیزی تولید می شوند و برخی مدلها به شکل ایستاده هستند.

بیشتر مدلهای چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای موتور گیربکسی و برخی مدلهای دارای موتور تسمه ای می باشند و به دو شکل تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می گردند.

مشخصات و ویژگیهای چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

این نوع چرخ گوشت ها معمولا با ساختاری از جنس آلومینیوم یا استیل استنلس ساخته می شوند تا وزن سبک تری داشته باشند. در ضمن آلیاژهای بکار برده شده مقاومت بالایی در برایر زنگ زدگی و خوردگی دارند و به راحتی قابل شستشو هستند.

گلویی، تیغه، کفه تغذیه، دهانه و طوقه چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز از نوع استیل خشدار نگیر فوق العاده مقاوم و بسیار با کیفیت ساخته می شود. قطعات این دستگاه به آسانی از هم جدا می شوند تا بتوان به راحتی آنها را شست و تمیز کرد.

اغلب مدلهای چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای عملکرد چرخش معکوس می باشند تا بتوان با تغییر دادن جهت چرخش تیغه، مشکل گیر کردن گوشت در گلویی را برطرف کرد.

نکات ضروری برای انتخاب بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی: فروشگاه مینروا امگا

- هنگام خرید چرخ ‌گوشت نیمه صنعتی باید به توان موتور توجه کنید، هر چه موتور دستگاه ها قدرتمندتر باشد، قدرت چرخ کردن و بازدهی دستگاه نیز بیشتر می شود.

- به جنس و کیفیت و استحکام قطعات چرخ‌ گوشت نیمه صنعتی دقت کنید و دستگاه هایی با برند معتبر را خریداری کنید تا از اصل بودن قطعات اطمینان داشته باشید. بهترین دستگاه های چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای قطعاتی از جنس استیل ضد زنگ می باشند تا هم گوشت به آنها نچسبد و هم به راحتی بتوان آنها را شستشو داد.

- جنس و استحکام بدنه چرخ‌ گوشت نیمه صنعتی نیز حائز اهمیت است که باید علاوه بر صاف و صیقلی بودن، مقاومت بالایی در برایر ضربات احتمالی و زنگ زدگی داشته باشد.

- به قطر تیغه یا به اصطلاح نمره چرخ گوشت نیمه صنعتی توجه کنید و با توجه به حجم گوشتی که چرخ می کنید، دستگاهی با نمره و ظرفیت مناسب را انتخاب کنید.  

- به شکل و سایز پنجره چرخ‌ گوشت نیمه صنعتی نیز توجه داشته باشید،  چرخ‌ گوشت هایی با پنجره‌ های بزرگ، رشته ‌های بزر‌گتر و پنجره ‌های کوچک، رشته ‌های نازکی از گوشت تولید می‌کنند. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد.

- داشتن کلید چرخش معکوس یک مزیت برای چرخ گوشت نیمه صنعتی می باشد، زیرا مشکل گرفتگی گلویی را برطرف کرده و دستگاه به راحتی کار می کند.

- سعی کنید چرخ گوشت نیمه صنعتی با  گلویی بلند و باریک را خریداری نمایید که موجب افزایش ایمنی اپراتور در هنگام کار می گردد.

فروش چرخ گوشت های نیمه صنعتی برند مینروا و امگا

این برند ایتالیایی بهترین چرخ گوشت ها صنعتی و نیمه صنعتی را تولید می کند و در سطح جهانی شناخته شده می باشد. چرخ گوشت های برند مینروا و امگا دارای استحکام و قدرت بالایی هستند و از بهترین مواد اولیه در ساخت انها استفاده شده است. اغلب تولیدات امگا دارای گواهینامه CE اروپا هستند که نشاندهنده کیفیت ، سلامت و ایمنی دستگاهها می باشد.

سایت فروشگاه مینروا امگا مدلهای مختلف چرخ گوشت های تولید شده توسط این شرکت را با ذکر مشخصات فنی و ویژگیهای آنها در اختیار شما قرار می دهد.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()