چرخ گوشت نیمه صنعتی یکی از تجهیزاتی ست که نه تنها در رستوران ها و قصابی ها مورد استفاده قرار می گیرد بلکه مصارف خانگی نیز دارد. این دستگاه با داشتن ابعاد کوچک زیر مجموعه چرخ گوشت های خانگی قرار می گیرد، اما به دلیل داشتن توان و قدرت بالا در واقع چرخ گوشت صنعتی محسوب می گردد.

چرخ گوشت نیمه صنعتی دستگاهی دو منظوره به شمار می رود و برای چرخ کردن و ریز کردن انواع گوشت، در حجم های گوناگون در قصابی های معمولی، سوپر مارکت ها، رستوران ها، فست فود ها، کبابی ها، هتل ها و حتی کارخانجات فراورده های پروتئینی استفاده می شود. به دلیل کارایی مدلهای  چرخ گوشت نیمه صنعتی  در صنایع مختلف و ارزان تر بودن آنها نسبت به چرخ گوشت های تمام صنعتی، اینگونه محصولات محبوب تر و پرمصرف تر می باشند. این چرخ گوشت برای چرخ کردن انواع گوشت گرم ( گوسفند، گاو، گوساله، مرغ، ماهی و بوقلمون ) به کار برده می شود.

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت های نیمه صنعتی انواع مختلفی دارند و از نظر نحوه انتقال قدرت موتور در دو نوع گیربکسی و تسمه ای در بازار موجود هستند. علاوه بر این، مدلهای نیمه صنعتی غالبا به شکل رومیزی و در برخی مدلها به شکل ایستاده تولید می شوند و در انواع تک فاز و سه فاز و یخچال دار و بدون یخچال به بازار عرضه می گردند.

ویژگیهای چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

بدنه چرخ گوشت نیمه صنعتی غالبا از آلومینیوم آنودایز شده یا استیل ضد زنگ ساخته شده است و قطعات مختلف این چرخ گوشت مانند گلویی، مخزن ورودی، تیغه، کفه تغذیه و دهانه از استیل ضد زنگ می باشند. قطعات این دستگاه به آسانی از هم جدا می شوند تا بتوان به راحتی آنها را شستشو داده و تمیز کرد.

پنجره و تیغه استیل چرخ گوشت نیمه صنعتی در چندین طرح مختلف و قابل تعویض تولید می شوند.

عملکرد چرخش معکوس در چرخ گوشت نیمه صنعتی، این امکان را فراهم می کند که با تغییر دادن جهت چرخش تیغه، مشکل گیر کردن گوشت در گلویی را برطرف کرد.

بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی از نوع گیربکسی می باشد و می تواند بدون وقفه در ساعتهای طولانی بدون داغ کردن کار کند. از مزایای دیگر موتور گیربکسی، نرم کار کردن و ضربه نداشتن به هنگام کار می باشد.

استفاده از دو نوع موتور تک فاز و سه فاز در چرخ گوشت نیمه صنعتی با قدرت های 2 اسب بخار و 3 اسب بخار، دو کاربرده شدن این دستگاه ها را  به منظور استفاده در خانه و یا محیط های صنعتی امکانپذیر می سازد. 

چرخ گوشت های نیمه صنعتی مینروا و امگا : فروشگاه مینروا امگا

از مقاوم ترین و در عین حال پرکاربرد ترین چرخ گوشت های نیمه صنعتی، ساخت کشور ایتالیا  میباشند. این چرخ گوشت ها دارای موتور قدرتمندی هستند و توانایی چرخ کردن بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد پروتئینی را در هر ساعت دارند.

موتور چرخ گوشت های نیمه صنعتی امگا و مینروا دارای تهویه می باشند که سبب خنک شدن

موتور در حین کار می شود و این امر بهره وری چرخ‌گوشت را افزایش می دهد. چرخ‌گوشت نیمه صنعتی امگا مینروا، توانایی چرخ دوباره، توقف عملکرد و امکان تغییر سرعت را دارد.

چرخ گوشت نیمه صنعتی نیز مانند اغلب تولیدات شرکت مینروا و امگا دارای گواهینامه CE اروپا است؛ که برای کیفیت و سلامت و ایمنی دستگاه صادر می شود.

خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی از فروشگاه مینروا امگا

فروشگاه مینروا امگا به شکل تخصصی به خرید و فروش و ارائه خدمات و تعمیرات چرخ گوشت های امگا و مینروای ایتالیا می پردازد و تامین قطعات فابریک و گارانتی این دستگاهها را تضمین می کند. برای سفارش دادن بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی می توانید همین امروز با کارشناسان مرکز خرید چرخ گوشت صنعتی مینروا امگا تماس بگیرید.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 397
نمایش همه
علاقه مندی ها ()