چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

به چرخ گوشتی نیمه صنعتی گفته می شود که هم قابل استفاده در منازل باشد و هم بتواند در محیط های صنعتی به نحو احسن کار کند. از اینرو، این دستگاه دو منظوره محسوب می گردد و یکی از پرمصرف ترین چرخ گوشت ها می باشد.

چرخ گوشتهای نیمه صنعتی رمینه استفاده بسیاری دارند و از قصابی های کوچک گرفته تا کارخانه های تولید فراورده های گوشتی می توان آنها را به کار گرفت.

به دلیل گستردگی و کارایی زیاد  چرخ گوشت نیمه صنعتی  و ارزان تر بودن آن نسبت به چرخ گوشت تمام صنعتی، دارای محبوبیت بالایی می باشد و گاهی اوقات میزان فروش آنها نسبت به سایر چرخ گوشت ها افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

این مدل از چرخ گوشتها می توانند نیازهای منازل، قصابی ها، رستوران ها و مراکز عرضه محصولات پروتئینی در زمینه چرخ کردن انواع گوشت های قرمز مانند گاو و گوسفند و گوشت های سفید مانند مرغ و بوقلمون را برآورده کنند.

چرخ گوشت نیمه صنعتی از لحاظ ظاهری غالبا به شکل رومیزی طراحی می شود اما برخی از شرکتها آنها را به شکل ایستاده نیز تولید می کنند. این دستگاهها به صورت تسمه ای و گیربکسی، چرخ دار و بدون چرخ، یخچال دار و بدون یخچال و تک فاز و سه فاز به بازار عرضه می شوند. ابعاد و وزن این سری از چرخ گوشت ها به گونه ای است که غالبا در زیر مجموعه ی  دستگاههای رومیزی قرار میگیرند.

چرخ گوشت نیمه صنعتی تسمه ای: در این مدل از چرخ گوشتهای برقی، واسط میان موتور و قطعات از تسمه استفاده می شود. اصلی ترین مشخصه و برتری مدلهای تسمه ای، چرخ کردن مواد غذایی آبدار مانند سیب زمینی و یا پیاز به همراه گوشت می باشد که غالبا در کبابی ها، فست فودها و رستوران ها برای درست کردن همبرگر و کباب بسیار مرسوم هستند.  

چرخ گوشت نیمه صنعتی گیربکسی: این دسته از چرخ گوشت ها که قدرت بالاتری دارند، از طریق چرخ دنده و جعبه گیربکس، انرژی موتور به صورت کامل در تمام سطوح مانند روده ، تیغه و غیره انتقال می یابد. اما با این دستگاهها نمیتوان مواد غذایی آب دار را چرخ کرد زیرا  آب موادی مانند سیب زمینی به سمت گیربکس و چرخ دنده ها میرود که باعث شسته شدن روغن گریس بینشان می شود و در نهایت منجر به خراب شدن چرخ گوشت می گردد.

ویژگیهای چرخ گوشت نیمه صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

بدنه این سری از چرخ گوشت ها از آلومینیوم آنودایز یا استیل ساخته می شود که موجب کاهش وزن دستگاه و مقاومت در برابر آسیب های فیزیکی و شیمیایی احتمالی می گردد. همچنین جنس تیغه ها، روده، طوقه و گلویی چرخ گوشت نیمه صنعتی از استیل تیز شونده می باشد. استیل ضد زنگ به راحتی شسته شده و با انواع گوشت ها واکنش شیمیایی نشان نمیدهد. چنانچه هنگام کار با این دستگاهها، مجبور به توقف و به تعویق انداختن کار شوید، به دلیل جنس قطعات، می توان آنها را به همراه گوشت بدون نگرانی از فاسد شدن، درون یخچال گذاشت.

اغلب مدلهای چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای کلید چرخش معکوس هستند که هنگام گرفتگی در حین چرخ کردن، به خروج گوشت کمک می کند.

استفاده از دو نوع موتور تک فاز و سه فاز در اکثر این دستگاه ها برای دو کاربرده شدن چرخ گوشت نیمه صنعتی به منظور استفاده در خانه و یا محیط های صنعتی کمک شایانی می کند.

بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی را از فروشگاه مینروا امگا خریداری کنید.

چرخ گوشت های برند ایتالیایی مینروا و امگا از جمله پر فروش ترین مدل های چرخ گوشت نیمه صنعتی در بازار جهانی هستند و تولیداتی بی رقیب به شمار می روند. چرخ گوشت های این برند، همگی دارای گواهینامه CE اروپا هستند که برای کیفیت و ایمنی به این محصولات اعطا می شود. فروش چرخ گوشت صنعتی و سایر انواع چرخ گوشت ها از سایت انجام می گیرد. 

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()