فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی در فروشگاه مینروا امگا:

چرخ گوشت نیمه صنعتی یکی از مدلهای چرخ گوشت می‌باشد که مصارف بسیار زیادی دارد و تقریباً می توان در تمامی مصارف از آن استفاده کرد.

یکی از مدل های معروف  چرخ گوشت نیمه صنعتی  فیمار ۲۲RS است.

این محصول بسیار محبوب و با کیفیت می باشد، کمپانی سازنده فیمار یک شرکت ایتالیایی است. این کمپانی بیش از سه دهه است که در این زمینه فعالیت دارد، البته زمینه های فعالیت کمپانی فیمار در خصوص دستگاههای مصارف  صنعتی-آشپزخانه‌ای و صنعت غذایی می باشد. در این چرخ گوشت نیمه صنعتی تیغه هایی تعبیه شده است که سایز آنها ۲۲ میلیمتر می باشد، از این مدل چرخ گوشت در مصارفی مانند کبابی ها رستورانها، قصابی ها و مراکز کوچک عرضه مواد پروتئینی استفاده می شود.

در ظاهر این چرخ گوشت ظرافت و زیبایی بسیار زیادی به کار رفته است، سطحی کاملا صاف و صیقلی توسط کمپانی برای این چرخ گوشت طراحی شده است. این چرخ گوشت به شکل پنج ضلعی ساخته شده است. در ساخت بدنه این چرخ گوشت نیمه صنعتی از استیل ضد زنگ استفاده کرده‌اند که مطمئناً باعث بالا رفتن طول عمر و استحکام این دستگاه می شود.

خصوصیات چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار RS22:

قابلیت مونتاژ و دمونتاژ کردن در قطعات استیل این دستگاه وجود دارد، بنابراین به راحتی می توان با این آپشن مسائل بهداشتی ها را انجام داد.

در چرخ گوشت نیمه صنعتی فیمار ۲۲RS قلب تپنده گیربکسی به کار رفته است، بنابراین موتور این دستگاه صدای کمی از خود بروز می دهد.

قابلیت چرخش معکوس در این چرخ گوشت در نظر گرفته شده است بنابراین مسدود شدن گلویی هرگز در آن ایجاد نمی شود.

مرکز خرید چرخ گوشت صنعتی مینروا امگا چرخ گوشت فیمار ۲۲RS را به صورت اورجینال در اختیار خریداران قرار می دهد، در مرکز خرید مینروا امگا این مدل از چرخ گوشت دارای ضمانت نامه، خدمات بعد از فروش و اصالت کالا می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()