معرفی چرخ گوشت تسمه ای

چرخ گوشت یکی از ابزار ضروری و از تجهیزات آشپزخانه صنعتی جهت آماده سازی مواد غذایی اولیه به شمار می رود. این دستگاه بر حسب ساختار موتور به دو شکل تسمه ای و گیربکسی موجود می باشند. چرخ ‌گوشت تسمه ای از جمله مرسوم ترین و در عین حال ارزان ترین انواع چرخ گوشت ها می باشد که تکه های بزرگ و کوچک گوشت را با کیفیت بالا چرخ می کند.

در این مقاله فروشگاه تجهیزات به کارکرد و مزایای چرخ گوشت تسمه ای می پردازد.

انواع چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت تسمه ای در انواع صنعتی و نیمه صنعتی، رومیزی و ایستاده، یخچال دار و بدون یخچال طراحی و تولید می شود که هر نوع دارای مدلهای مختلف با کاربردهای گوناگون می باشد.

ویژگیهای چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

عموما افرادی که تمایل دارند هزینه کمتری صرف خرید چرخ گوشت کنند، نمونه های چرخ گوشت تسمه ای را انتخاب می کنند. این دستگاهها دارای مزایای خاص خود هستند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

اکثر مدل های صنعتی و نیمه صنعتی چرخ گوشت تسمه ای با بدنه ی از جنس استیل ضد زنگ یا آلمینیوم آنادایز شده ساخته می شوند. این دو ماده در برابر عوامل فیزیکی مانند خط وخش و در برابر واکنش های شیمیایی مانند زنگ زدن مقاومت بالایی دارند و علاوه بر اینها باعث سبکی دستگاه نیز می شوند.

وزن مدل های تسمه ای به علت نداشتن چرخ دنده و جعبه گیربکس سبک تر از انواع گیربکسی است و به همراه بالا رفتن سایز دستگاه وزن نیز افزایش پیدا میکند.

تمام قطعات چرخ گوشت تسمه ای قابل جدا شدن از بدنه می باشند، به همین دلیل به راحتی قابل شستشو و نظافت هستند.

به دلیل استفاده از تسمه به جای چرخ دنده و گیربکس، هزینه ی تولید چرخ گوشت تسمه ای بسیار پایین تر می باشد.

چرخ گوشت تسمه ای دارای گلویی متحرک با دهنه۲۲، ۳۲ و ۴۲ می باشد که در دو مدل ضامن جلو و ضامن عقب در بازار موجودند.

تفاوت چرخ گوشت تسمه ای و چرخ گوشت گیربکسی: فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت تسمه ای از تاریخچه طولانی تری برخوردار می باشد و اولین چرخ گوشت ها به صورت تسمه ای تولید شدند. بعدها مدلهای پر قدرت تر گیربکسی روی کار آمدند. مدل تسمه ای دارای ویژگی های خاصی است که همچنان جایگاه خود راحفظ کرده و موجب محبوبیت این دستگاه در میان مصرف کنندگان داخلی چرخ گوشت گردیده است.

تفاوت اصلی این دستگاههادر سیستم انتقال موتور آنها می باشد. در چرخ گوشت تسمه ای از تسمه به عنوان حرکت دهنده ی اجزای چرخ گوشت استفاده می شود ولی در انواع گیربکسی از چرخ دنده و جعبه گیربکس استفاده می شود.

چرخ گوشت تسمه ای در مشاغل مختلفی کاربرد دارد مانند کبابی ها، رستوران ها و فست فود ها. در این مکانها برای درست کردن غذاهایی مانند همبرگر، کوبیده و غیره حجم زیادی از پیاز و گوشت را به صورت همزمان در داخل چرخ گوشت ریخته و آنها را چرخ می کنند. در چرخ گوشت تسمه ای می ‌توان هرگونه مواد غذایی آبدار مانند پیاز را به راحتی چرخ نمود، به دلیل اینکه آب در داخل دستگاه تجمع پیدا نمی کند و کاملاً به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اگر مواد غذایی مانند پیاز را با چرخ گوشت های گیربکسی چرخ کنید، آب در قسمت انتهای دستگاه تجمع پیدا کرده و باعث آسیب دیدن موتور و قطعات خواهد شد؛ زیرا قطعات دستگاه گیربکسی تقریباً در یک امتداد قرار گرفته و آب داخل آن ها به هیچ وجه خالی نخواهد شد.

خرید و فروش چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

خرید اینترنتی چرخ گوشت های تولید شرکت ایتالیایی مینروا و امگا در مدل های گوناگون از سایت فروشگاه تجهیزات امکانپذیر می باشد. علاوه بر این، مشاورین فروشگاه به صورت رایگان پاسخگوی سوالات شما در زمینه چرخ گوشت تسمه ای می باشند و شما را جهت خرید چرخ گوشت مناسب، راهنمایی می کنند.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 358
نمایش همه
علاقه مندی ها ()