چرخ گوشت از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی می باشد که می تواند روزانه حجم بالایی از گوشت را به ‌صورت چرخ‌کرده در بیاورد.

چرخ گوشت ها با توجه به نوع موتورشان به دو شکل گیربکسی و تسمه ای تولید می گردند که در این مقاله فروشگاه تجهیزات شما را با انواع چرخ گوشت تسمه ای و ویژگیها و مزایای آنها آشنا می سازد.    

در  چرخ ‌گوشت تسمه ای ، از تسمه های پلاستیکی به ‌عنوان انتقال ‌دهنده انرژی بین موتور و قطعات داخلی استفاده می شود. هر چه تعداد تسمه ها بیشتر باشد، قدرت دستگاه نیز بیشتر می شود.

چرخ گوشت تسمه ای بیشترین استفاده را در قصابی ها، سوپر گوشت ها، مراکز تهیه غذا، رستوران‌ ها، هتل‌ ها، کبابی ها و فست فودها دارد.

بررسی انواع چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت تسمه ای رومیزی همان ‌طور که از نامش پیداست با توجه به اندازه‌ی کوچکی که نسبت ‌به مدلهای ایستاده دارد، بر روی میز یا پیشخوان قرار می گیرد. چرخ گوشت های دارای نمره‌های ۱۲ ، ۲۲ و ۳۲ در دسته چرخ گوشت های رومیزی قرار می گیرند.

چرخ گوشت تسمه ای ایستاده دارای ابعاد بزرگتر و توانایی چرخ کردن حجم بیشتری از گوشت را دارد، به همین دلیل برروی پایه ای قرار میگیرد. دستگاه هایی با نمره ۳۲ ، ۴۲ و بالاتر در زمره چرخ گوشت های تسمه ای ایستاده قرار می گیرند.

چرخ گوشت تسمه ای در دو نوع تک فاز و سه فاز عرضه می شود و می تواند کاربرد صنعتی و نیمه صنعتی داشته باشد.

ویژگیهای بارز چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

مهمترین قابلیت چرخ‌ گوشت تسمه ای این است که چرخ کردن موادی مانند پیاز و سیب‌زمینی را به همراه گوشت یا جداگانه انجام می دهد. این مواد غذایی هنگام چرخ شدن، آبدار می شوند و اگر با مدلهای گیربکسی چرخ شوند، به قطعات داخلی و موتور دستگاه آسیب می رسانند. اما ساختار چرخ گوشت تسمه ای به گونه ایست که مانع از تجمع آب مواد غذایی می شود و از ایجاد آلودگی و بوی بد جلوگیری می کند. از طرف دیگر، تسمه موتور از جنس پلاستیک می باشد و با آب مواد غذایی واکنش نشان نداده و آسیب نمی بیند.

بهترین چرخ گوشتهای تسمه ای دارای بدنه تمام استیل و یا آلومینیومی می باشند و تیغه،گلویی، مارپیچ ،پنجره و دیگر قطعات دستگاه که با گوشت در تماس هستند از استیل ساخته می شوند. آلیاژ استیل هم موجب مقاوم و ضدزنگ شدن چرخ گوشت می شود و هم از چسبیدن مواد غذایی به قطعات جلوگیری می کند، از اینرو سلامت گوشت چرخ کرده را نیز تضمین می کند.

توان موتور انواع چرخ گوشت تسمه ای از 4 اسب بخار تا 10 اسب بخار متغیر است.

پرکاربردترین مدلهای چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت ۳۲ تسمه ای از پرکاربردی ترین مدلهای چرخ گوشت ها می باشد که هم مصارف نیمه صنعتی و هم مصرف صنعتی دارد و در ساعت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم گوشت را چرخ می کند.

قدرت موتور این دستگاه ها ۲ اسب بخار است و جهت استفاده در قصابی ها، سوپر پروتئینی ها، آشپزخانه های صنعتی، غذاخوری ها و … مناسب می باشد.

چرخ گوشت تسمه‌ای 42 هم پس از مدل 32 بسیار کاربرد دارد که توان موتور این دستگاه بیشتر از 4 اسب بخار است. با این چرخ گوشت صنعتی می‌توان ۴۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم گوشت را در یک ساعت چرخ کرد که مناسب آشپزخانه‌ها و قصابی های بزرگ می باشد. بسیاری از مدل‌های چرخ گوشت تسمه ای ۴۲ دارای چرخ هستند تا به راحتی بتوان آن‌ها را جابجا کرد.

برای  خرید چرخ گوشت  تسمه ای می توانید همین امروز با کارشناسان فروشگاه تجهیزات تماس بگیرید.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 378
نمایش همه
علاقه مندی ها ()