چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

امروزه چرخ گوشت های برقی در اشکال و انواع مختلف تولید و راهی بازار می شوند تا با کمک آنها بتوان انواع گوشت را به صورت چرخ کرده در آورده و در پخت و تهیه غذاها استفاده کرد.

اولین چرخ گوشتهای برقی که اختراع شدند، مدلهای تسمه ای بودند که امروزه با وجود مدلهای پرقدرت گیربکسی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و طرفداران بسیاری دارند.

چرخ گوشت های تسمه ای به صورت خانگی و صنعتی تولید می شوند که مدلهای صنعتی دارای قدرت بیشتری بوده و می توانند حجم انبوهی از گوشت را با سرعت بالا چرخ کنند.

قصابی ها، مرغ فروشی ها، رستوران ها، فست فود ها، ساندویچی‌ها، کبابی ها، آشپزخانه های صنعتی مانند هتل ها، پادگان ها، بیمارستان و دیگر مراکز تهیه ی غذا، از مصرف کنندگان اصلی  چرخ ‌گوشت تسمه ای به شمار می روند.

از چرخ گوشت تسمه ای می توان برای تهیه مواد حلیم و سمنو نیز استفاده کرد.

انواع چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه مینروا مگا

این مدل از چرخ گوشت ها به شکل رومیزی و ایستاده و با مدلهای یخچال دار و بدون یخچال تولید می شوند که می توانند به صورت نیمه صنعتی و صنعتی باشند. مدلهای صنعتی چرخ گوشت تسمه ای قادر هستند تا حجم بیشتری از گوشت را چرخ کنند و قدرت بالاتری دارند.

ویژگی بارز چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

در چرخ گوشت تسمه ای انتقال نیرو از موتور به سایر قطعات توسط تسمه انجام می شود و تعداد تسمه‌های موجود در آن میزان قدرت دستگاه را تعیین می‌کند.

مهمترین برتری مدلهای تسمه ای این است که می توانند برخی از مواد غذایی مانند پیاز را که هنگام چرخ کردن آبدار می شوند، به راحتی با گوشت یا به صورت جداگانه چرخ کنند. به دو دلیل اینکار صدمه ای به چرخ گوشت تسمه ای وارد نمیکند: اول اینکه تسمه پلاستیکی بر خلاف دنده و گیربکس در مقابل آب اسیدی واکنش نشان نمی دهد. مورد دوم اینکه ساختار مدلهای تسمه ای به گونه ای ست که آب مواد غذایی در داخل دستگاه تجمع پیدا نمیکند.

مشخصات فنی چرخ گوشت تسمه ای : فروشگاه تجهیزات

چرخ گوشت تسمه ای به دو شکل ثابت و متحرک ساخته می شود که در مدلهایی با گلویی متحرک به راحتی می توان همه اجزای داخلی چرخ گوشت (مارپیچی، تیغه و پنجره) را خارج کرده و شستشو داد.

این چرخ گوشتها بر اساس تعداد تسمه و اندازه دهانه خروجی گوشت با اندازه های ۲۲، ۳۲، ۴۲ و ۵۲ سانتی متری تولید می شوند که چرخ گوشت 32 تسمه‌ای از پرکاربردترین آنها می باشد.

جنس قطعات چرخ گوشت تسمه ای به ویژه قطعاتی که با مواد غذایی در تماس هستند، مانند تیغه و پنجره‌ی دستگاه، از استیل ضد زنگ می باشد.

جنس بدنه ی چرخ گوشت تسمه ای معمولا از استیل و یا آلومینیوم آنودایز شده می باشد تا از دستگاه در برابر آسیب های احتمالی و آلودگی هایی نظبر چسبندگی مواد گوشتی محافظت کند.

در مدلهای ایستاده یا پایه دار چرخ گوشت تسمه ای، چرخ‌هایی تعبیه شده است که جابجایی دستگاه را آسان می سازند.

با چرخ گوشت تسمه‌ای صنعتی می‌توان تا 400 کیلوگرم گوشت را در ساعت بدون ایجاد وقفه و بدون افت کیفیت چرخ کرد.

یک چرخ گوشت تسمه ای می تواند به صورت تک فاز یا ۳ فاز باشد که مصرف برق هر دو  پایین است. فروش چرخ گوشت در برند های معتبر انجام می گیرد. 

فروشگاه تجهیزات مرکز فروش چرخ گوشت تسمه ای

سایت فروشگاه تجهیزات، انواع چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی تسمه‌ای را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید ویژگی‌ها، مزایا و معایب هر دستگاه را مشاهده‌ کنید و با بررسی مدلهای مختلف و مقایسه انها، مناسب‌ترین مدل را انتخاب کرده و سفارش دهید. علاوه بر این، جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاهها می‌توانید با مشاوران فروشگاه تجهیزات تماس بگیرید.

 

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()