اره استخوان بر قصابی چیست و چه کاربردی دارد : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر قصابی یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد در مراکز عرضه گوشت و قصابی ها می باشد که برای برش گوشت، ماهی و مرغ استفاده می شود.

این دستگاه مدرن با ایجاد برش های تمیز و یکدست از انواع گوشت باعث سهولت و سرعت در کار آشپزخانه های صنعتی می گردد.

عمده مصرف  اره استخوان بر قصابی در مراکزی از قبیل کشتارگاه ها، شیلات، رستوران ها، هتل ها، کارخانجات بسته بندی محصولات پروتئینی و قصابی ها می باشد و موجب بهبود راندمان کار این مراکز می گردد.

انوع اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

به طور کلی اره استخوان بر قصابی به دو دسته تقسیم می شود :

اره استخوان بر قصابی رومیزی: به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی بر روی میز یا پیشخوان جا می گیرد. این دستگاه ها معمولا در سوپر پروتئین ها، رستوران ها، هتل ها و قصابی های کوچک کاربرد دارند.

اره استخوان بر قصابی ایستاده: دارای سایز بزرگتری می باشد و مجهز به پایه های چرخ دار است که جابجایی آن را آسان می سازد. این مدلها دارای موتور قدرتمند تری نیز می باشند و توانایی کار مداوم در ساعتهای طولانی را دارند، از اینرو در مراکزی با حجم کار بالا مناسب مورد استفاده قرار می گیرند. 

مشخصات اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر قصابی شامل بدنه، تیغ اره نواری، میز کار یا عرشه، بازوی محافظ، دو عدد فلکه و الکتروموتور می باشد که با قرار دادن تکه های گوشت بر روی میز کار و هل دادن آنها زیر تیغ اره نواری، با ضخامت دلخواه برش می خورند.

جنس بدنه اره استخوان بر قصابی در برخی مدلها از استیل و در برخی دیگر از آلومینیوم آنودایز شده می باشد که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب دارد.

میز کار در اره استخوان بر قصابی از ورق استنلس استیل ساخته می شود که علاوه بر ضد زنگ بودن، تاثیری بر طعم و خاصیت گوشت نمی گذارد. میز کار در تمامی مدلها به صورت کاملا صیقلی و براق تولید می گردد، در غیر اینصورت موجب تجمع خرده های گوشت شده و سبب ایجاد آلودگی می شود.

تیغ اره نواری این دستگاه ها دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی می باشد و متناسب با برش استخوان و گوشت و ماهی طراحی و ساخته می شود. تیغه اره استخوان بر قصابی دارای محفظه ای می باشد که هم به عنوان بازوی محافظ عمل کرده و هم جهت فشار دادن گوشت به زیر تیغه به کار میرود.

موتور دستگاه های اره استخوان بر قصابی درون محفظه های ایمنی قرار می گیرند تا مقاومت و ایمنی بالایی در برابر رطوبت و پاشش آب داشته باشند.

مزایای استفاده از اره استخوان بر قصابی : فروشگاه مینروا امگا

یکی از مزایای اصلی اره استخوان بر قصابی ایجاد برشهای یک اندازه و با کیفیت از گوشت می باشد، بدون اینکه شکل گوشت از بین برود.

استفاده از اره استخوان بر قصابی باعث افزایش سرعت در عملکرد رستوران ها، قصابی ها و سایر مراکز عرضه گوشت می گردد.  

کار با اره استخوان بر قصابی بسیار آسان و ساده است و فقط با هل دادن گوشت به زیر تیغه، کار برش انجام می شود.

این دستگاه از ایمنی بالایی بر خوردار می باشد و با مجهز شدن به بازوهای محافظ و کمترین مقدار دخالت دست باعث می‌گردد که ایمنی و سلامت کاربران به خطر نیفتد.

با توجه به جنس بدنه، میز کار و تیغ اره نواری و امکان شستشوی انها، دستگاه اره استخوان بر قصابی از نظر بهداشتی بسیار عالی عمل می کند.  

این دستگاه ها بسیار مقاوم هستند و طول عمر بالایی دارند و در صورت استفاده صحیح سالها در خدمت کاربران خواهند بود.

جهت خرید اره استخوان بر دستی می توانید به وب سایت فروشگاه مینروا امگا مراجعه کنید.

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 410
نمایش همه
علاقه مندی ها ()