اره استخوان بر دستی چیست؟

اره استخوان بر دستی یا اره لاشه بر دستی یکی از دستگاه هایی است که در مشاغل مختلف برای برش انواع استخوان و گوشت به کار برده می شود. همانطور که از نام دستگاه مشخص است این وسیله عملیات برش را به صورت دستی انجام می دهد.

 اره استخوان بر دستی قادر به خرد کردن انواع گوشت تازه و منجمد و انواع  استخوان می باشد. به دلیل سبک و کارآمد بودن، این دستگاهها در قصابیها و کشتارگاهها برای برش و تکه تکه کردن لاشه گاو و گوسفند نیز کاربرد دارند.

از نامهای دیگر این دستگاه می توان به اره لاشه بر برقی، اره لاشه بر قصابی، اره دستی قصابی، اره افقی بر قصابی، اره افقی بر دستی، اره افقی بر لاشه گوسفند، اره افقی لاشه بر گاو اشاره نمود.

ساختار اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر دستی به دلیل اندازه کوچک، دستی بودن و آزاد بودن اپراتور هنگام برش دادن نسبت به سایر اره های استخوان بر نزد قصابان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

تیغه این دستگاهها به راحتی قابل تعویض می باشد و نیازی به تخصص یا آچار ندارد، شما می توانید تنها با زدن یک کلید تیغه را آزاد کرده و آنرا تعویض نمایید. اما همواره به خاطر داشته باشید پیش از برش دادن هر ماده‌ای، تیغه مناسب آن را به دستگاه وصل کنید.

انرژی مدلهای مختلف اره استخوان بر دستی از برق 220 ولت شهری تامین می شود و توسط کابلی به به برق متصل می گردد.

طراحی خاص و قدرتمند این ابزار به گونه ای است که دارای کمترین مقدار لرزش باشد. تنظیم سرعت برش در اره استخوان بر دستی، امکان استفاده از آن را در صنایع مختلف برای کاربران فراهم نموده و این وسیله را به ابزاری همه‌کاره تبدیل کرده است. خرید اره استخوان بر قصابی را از سایت انجام دهید. 

داشتن قابلیت حرکت رفت و برگشتی اره استخوان بر دستی موجب قطعه قطعه کردن گوشت با بالاترین کیفیت می گردد.

مزایای اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

  • مناسب برای برش دادن هر نوع استخوان و گوشت (تازه و منجمد)
  • برش چوب و فلز در کنار برش استخوان
  • دارای قابلیت کنترل سرعت برش
  • نوع برش رفت و برگشتی (برش چکشی)
  • دارای کیف مخصوص برای جابه‌جایی
  • دارای طراحی ارگونومیک برای کاهش خستگی
  • دارای قدرت موتور بالای ۱ اسب بخار

نکات مهم هنگام کار با اره استخوان بر دستی

فقط هنگام کار با اره استخوان بر دستی باید به این نکته توجه کنید که ممکن است برش ها و یا قطعاتی از گوشت و استخوان به اطراف پرتاب شود که برای کاهش خطرات ناشی از پرتاب این برش ها بهتر است ماسک و یا عینک های محافظ روی صورت زده شود. همچنین استفاده از لباس کار مانند پیش بند و روپوش های قصابی هنگام کار الزامی است.

خرید و فروش اره استخوان بر دستی : فروشگاه مینروا امگا

شرکت های زیادی هستند که به تولید این دستگاه ها می پردازند، یکی از این شرکتها گروه ایتالیایی مینروا و امگا می باشد. فروشگاه مینروا امگا به عنوان مرکز فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی، مدلهای مختلف اره استخوان بر دستی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد. برای خرید هر کدام از آن ها اطلاعات کافی باید داشته باشید و سپس اقدام به خرید نمایید. با مراجعه به سایت فروشگاه می توانید این اطلاعات را بررسی کنید.

شما می توانید برای خرید اره استخوان بر دستی و اطلاع از قیمت این محصولات و نحوه سفارش، با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرد.

تمامی مدلهای اره استخوان بر دستی موجود در فروشگاه مینروا امگا دارای گواهینامه استاندارد CE اروپا می باشند که برای رعایت دو خصیصه بهداشت و ایمنی به دستگاهها اعطا می شود.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 417
نمایش همه
علاقه مندی ها ()