اره استخوان بر ، انواع گوشت و استخوان را با برشهای دقیق به قطعات کوچکتر تبدیل می کند. این دستگاه مدن و مکانیزه ، تکه گوشتهای تازه بزرگ ، گوشت منجمد ، ماهی ، استخوان و ... را با سرعت برش می دهد.

ضخامت برش در دستگاه اره استخوان بر قابل تنظیم می باشد که این ضخامت می تواند از چند میلی متر تا چند سانتی متر تنظیم شود .

دستگاه اره استخوان بر در آشپرخانه های صنعتی، کشتارگاه ها، رستوران ها، هتل ها، شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی، قصابی ها و موارد مشابه دیگر کاربرد دارد.  

اره استخوان بر دارای تیغه یا دیسک تیز می باشد که با استفاده از حرکت دورانی تیغ اره نواری ، گوشت را با سرعت و دقت بسیار زیاد برش می دهد.

بیشترین استفاده اره استخوان بر برای برش گوشت است اما به نام صنعتی استخوان بر در بازار شناخته می شود.

در ادامه این مقاله فروشگاه مینروا امگا، شما را با انواع دستگاه های اره استخوان بر و نحوه کارکرد و مزایای آنها  آشنا می سازد.

اجزای اره استخوان بر

از قطعات اصلی دستگاه اره استخوان بر می توان به الکترو موتور، شاسی دستگاه، میزکار، بازو های محافظ، بازرهای راهنما، تابلو برق، صفحه کنترل، فلکه های دستگاه و تیغ اره نواری اشاره نمود.

نحوه عملکرد اره استخوان بر:

دستگاه اره استخوان بر دارای دو فلکه است که یکی از فلکه ها بصورت مستقیم یا از طریق تسمه به الکترو موتور دستگاه متصل می باشد و نیروی حرکتی تیغ اره نواری را که بصورت دورانی حول محور فلکه دوم می باشد، تامین میکند. بازوهای راهنما مانع تاب خوردگی و تغییر مسیر تیغ اره های نواری می شوند و موجب می گردند که انواع گوشت به صورت کاملاً صاف برش بخورند.

انواع اره استخوان بر :

دستگاه های اره استخوان بر دارای تنوع زیادی می باشند و در ابعاد مختلفی تولید می گردند که فروشگاه مینروا امگا دستگاه های اره استخوان بر را با توجه به سایز آنها به دو گروه اصلی زیر تقسیم بندی می کند:

1-     اره استخوان بر رومیزی

2-     اره استخوان بر پایه دار

اره استخوان بر رومیزی

از اره های استخوان بر رومیزی در رستوران ها، سوپر پروتئین ها، آشپرخانه های تهیه غذا، هتل ها، قصابی ها و هایپر های کوچک که حجم کار متوسطی دارند، استفاده می شود. اندازه و ابعاد  این مدل به گونه ای است که به راحتی بر روی میز یا پیشخوان جا می شود.

اره استخوان بر پایه دار

برای برش استخوان های بزرگ و گوشت های حجیم  از اره استخوان بر پایه دار استفاده می شود. این مدل در آشپرخانه های صنعتی، رستورانها و کیترینگ های بزرگ ، کشتارگاه ها، شرکت های شیلات و مکانهایی با حجم کاری بالا  کاربرد دارد. اره استخوان بر پایه دار دارای زمان کارکرد بیشتر، موتور قدرتمندتر و ابعاد بزرگتر نسبت به مدلهای رومیزی می باشد.

جنس اره استخوان بر

بدنه دستگاه های اره استخوان بر یا از جنس تمام استیل (فولاد ضد زنگ) یا از آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شوند که در هر دو صورت ضد خش و ضد زنگ هستند و  در برابر رطوبت و آب  مقاومت بسیار بالایی دارند.

در همه ی مدل های اره استخوان بر جنس میز برش از استیل تولید می گردد به همین دلیل بسیار بهداشتی و قابل شستشو می باشند.

موتور دستگاه های اره استخوان بر دارای محفظه های ایمنی و گواهی های محافظتی IP54 – IP67بوده و  مقاومت و ایمنی بسیار بالایی در برابر رطوبت و فشار آب دارند.

تمامی قطعات دستگاه های استخوان بر براحتی قابل شستشو و نظافت می باشند.

مزایای استفاده از دستگاه اره استخوان بر

  • کاربری بسیار ساده و آسان
  • افزایش سرعت و بهبود عملکرد در ارائه خدمات به مشتریان
  • ایمنی بسیار بالا
  • کاملاً بهداشتی
  • نظافت سریع و آسان به لطف بدنه های صاف و یکپارچه استیل
  • طول عمر بسیار بالا
  • قابلیت برش های با کیفیت ، تمییز و یکپارچه انواع گوشت
  • قابلیت تنظیم اندازه برش
  • مجهز به دکمه  توقف اضطراری

توصیه های فروشگاه مینروا امگا برای استفاده از اره استخوان بر

تمیز کردن دستگاه بعد از هر بار استفاده یکی از نکات مهم برای حفظ سلامت گوشت و افزایش عمر مفید دستگاه می باشد.

نکته مهم دیگری که برای نگهداری از دستگاه می توانیم به آن اشاره کنیم عدم برخورد مستقیم آب با موتور دستگاه می باشد.

در برخی از مدل های اره استخوان بر بازوی محافظ وجود ندارد، از اینرو تا قبل از اتمام کار دستگاه ، دستتان را به اره و گوشت نزدیک نکنید و هنگام کار با تمامی مدلها هوشیاری کامل داشته باشید.

هنگام کار با اره استخوان بر از تجهیزات ایمنی مانند دستکش های مخصوص، پیشبند های چرمی، عینک و ماسک های محافظ استفاده نمائید.

هنگام بروز هرگونه مشکلی مانند خاموش شدن ناگهانی دستگاه، گیر کردن تیغ اره نواری درون دستگاه، قطع شدن برق هنگام برش و موارد مشابه دیگر حتماً اتصال دستگاه از برق را قطع نمائید و بعد از رفع ایراد اتصال را دوباره برقرار نمائید.

تیغ اره های نواری بسیار انعطاف پذیر و دارای فشار بالایی هستند و هنگام باز شدن انرژی زیادی از خود خارج می کنند، بنابراین هنگام باز کردن تیغ اره نواری حتماٌ به کمک هر دو دست نقاط تحت فشار را کنترل نمائید.

فروش اره استخوان بر در فروشگاه مینروا امگا

فروشگاه مینروا امگا ، مکانی معتبر و مطمین جهت خرید اره استخوان بر دستی می باشد. این فروشگاه علاوه بر فروش اره استخواه بر به صورت حضوری ، امکان خرید آنلاین را نیز فراهم نموده است تا خرید اره استخوان بر امگا مینروا از هر نقطه از کشور به راحتی میسر باشد. در فروشگاه مینروا امگا علاوه بر استخوان بر امگا خریداران می توانند خرید اره استخوان بر ایرانی را نیز انجام دهند. شرکت ایتالیایی مینروا امگا همواره در تولید انواع اره استخوان بر با کیفیت بالا مطرح بوده است. با توجه به کیفیت بالای مواد اولیه و داشتن استاندارد CE اروپا که بر دو مقوله بهداشت و ایمنی تاکید دارد، این شرکت ایتالیایی بهترین انواع اره استخوان بر را ارایه میکند. خریداران می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه مینروا امگا، مدلهای مختلف اره استخوان بر امگا را بررسی و مقایسه کنند و با راهنمایی مشاوران مناسبترین دستگاه را خریداری نمایند.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()