اره استخوان بر چیست و چه کاربردی دارد : فروشگاه مینروا امگا

انواع اره استخوان بر، دستگاه هایی مدرن و مکانیزه هستند که از تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به شمار میروند. این دستگاه ها با استفاده از حرکت دورانی تیغ اره نواری قادر به برش انواع گوشت گرم و منجمد، بدون استخوان و استخوان دار می باشند.

دستگاه های اره استخوان بر قادر هستند با سرعت و دقت بسیار زیاد گوشت های حجیم را به قطعه های یک اندازه برش دهند.  این دستگاه ها از ملزومات کشتارگاه ها، شیلات، مراکز بزرگ تهیه و توزیع گوشت یا غذا، شرکت های بسته بندی محصولات پروتئینی، قصابی ها، رستوران ها، سوپر پروتئین ها و موارد مشابه دیگر می باشند.

انواع اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

اره استخوان بر رومیزی: این دستگاه ها دارای ابعاد کوچکتری می باشند و جهت تکه تکه کردن گوشت در حجم کمتر به کار میروند. از این وسیله معمولا در رستوران‌ها و قصابی‌های کوچک برای برش انواع گوشت گوسفند، گوساله، ماهی و مرغ استفاده می شود.

اره استخوان بر ایستاده: این نوع اره استخوان بر برای کاربرد های بزرگتر و وسیع تر مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا در داخل کشتارگاه یا شرکت های شیلات که نیاز به برش حجم زیادی از گوشت در اندازه های یکسان دارند، استفاده می شود.  

ویژگیها و مشخصات اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

سینی یا میز کار اره استخوان بر که محل قرار دادن گوشت می باشد در تمامی مدلها به شکل کاملا صاف و بدون هیچ گونه برجستگی تولید می گردد. سطح براق و صاف میز کار از تجمع اضافه های برش و در نتیجه از هرگونه آلودگی جلوگیری میکند.

بدنه اره استخوان بر یا از جنس استیل ضد زنگ و یا از جنس آلومینیوم آنودایز شده به شکل کاملا صیقلی و صاف ساخته می شود.

قطعات و اجزای تشکیل دهنده اره استخوان بر از ورقه های استیل ضد زنگ تولید می گردند و به آسانی از هم جدا می‌شوند و قابل شستشو می باشند. 

اغلب دستگاه های اره استخوان بر مجهز به بازوی محافظ بر روی تیغ اره نواری هستند که از تماس دست با تیغه جلوگیری می کند.  

موتور این دستگاه ها در هر دونوع تک فاز و سه فاز تولید می گردد و در اغلب مدلها دارای تهویه داخلی می باشد تا پس از ساعتها کار طولانی مدت و مداوم، داغ نشود.

مزایای اره استخوان بر : فروشگاه مینروا امگا

  • تیغ اره استخوان بر دارای ساختار محکم و مقاوم است و قادر به برش استخوان های درشت می باشد.
  • این دستگاه مجهز به تمام سیستم‌ های ایمنی می باشد و سلامت کاربران را تضمین می کند.
  • کار با اره استخوان بر بسیار ساده است و با هل دادن گوشت به زیر اره کار برش انجام می شود.
  • تیغه اره استخوان بر را به آسانی می توان تعویض کرد.
  • ضخامت برش در این دستگاه ها قابل تنظیم بین چند میلی متر تا چند سانتی متر می باشد و کاربران میتوانند تکه های گوشت را باضخامت دلخواه برش دهند.
  • بدنه، میز کار و قطعات اره استوان بر را به آسانی می توان شستشو داد، از اینرو مواد غذایی با اصول موارد بهداشتی برش داده می شوند.
  • این دستگا ها با داشتن موتور مقاوم می توانند برای مدت طولانی بدون وقفه کار کنند. فروش اره استخوان بر قصابی از طریق سایت انجام می گیرد.

فروشگاه مینروا امگا محل فروش بهترین دستگاه های اره استخوان بر

یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع اره استخوان بر، شرکت ایتالیایی مینروا امگا می باشد که دستگاه‌هایی با کیفیت را طراحی و تولید می کند. تولیدات این شرکت دارای تاییدیه گواهینامه CE اروپا برای کیفیت ، ایمنی و سلامت می باشند و از برترین ها در بازار جهانی به شمار می روند.  

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 368
نمایش همه
علاقه مندی ها ()