اره استخوان بر دستگاهی مدرن و کاملا صنعتی می باشد که جهت برش دادن و تکه تکه کردن انواع گوشت‌ و استخوان استفاده می‌شود. این دستگاه می تواند گوشت قرمز، مرغ، ماهی و گوشت گرم و منجمد و استخوان دار را به راحتی و به شکل یک اندازه برش دهد.

اره استخوان بر یکی از تجهیزات مکانیزه در آشپزخانه‌های صنعتی، قصابی ها و سایر مکانهایی که با حجم زیادی از گوشت سرو کار دارند، به شمار می رود. این دستگاه دارای قدرت بالایی می باشد، بطوریکه می تواند تکه های بزرگ و حجیم گوشت و استخوان را به راحتی و در عرض چند دقیقه برش دهد. برشهای ایجاد شده توسط  اره استخوان بر دارای اندازه های یکسان و باکیفیت می باشند.  

در ادمه این مقاله، فروشگاه مینروا امگا به بررسی انواع اره استخوان بر و ویژگیهای آنها می پردازد.

آشنایی با انواع اره استخوان بر

اره استخوان بر ایستاده دارای قدرت بیشتری نسبت به مدلهای رومیزی می باشد، از اینرو معمولا مصارف صنعتی دارد و برای برش استخوان های بزرگتر و گوشت های حجیم تر در مکانهایی مانند رستوران ها و قصابی های بزرگ، کارخانجات، شیلات و کشتارگاه ها استفاده می شود.   

اره استخوان بر رومیزی معمولا برای مکانهایی مانند رستوران ها و فست فودها و قصابی های کوچک که با حجم کمتری از گوشت سرو کار دارند، مناسب می باشد. این مدلها از نظر حجم و اندازه کوچک تر از مدلهای ایستاده می باشند، از اینرو به راحتی بر روی میز یا پیشخوان قرار می گیرند.

مرکز خرید اره استخوان بر مینروا  مدلهای مختلف اره استخوان بر رومیزی و ایستاده را در اختیار شما قرار می دهد. 

ویژگیهای اره استخوان بر خوب و مناسب

تیغ اره نواری استخوان بر از جنس استیل می باشد که دندانه های آن نیز با استیل ضد زنگ سخت شده اند و طول عمر بالایی دارند. حرکت دورانی تیغ اره نواری موجب برش انواع گوشت با سرعت و دقت بسیار زیاد می گردد که ضخامت برشها قابل تنظیم می باشد. امکان تعویض راحت و سریع تیغ اره نواری از مزایای اره استخوان بر می باشد. 

میز کار، بخش مهمی از دستگاه های اره استخوان بر محسوب می گردد که گوشت جهت برش روی آن قرار می گیرد، به همین دلیل جهت رعایت مسائل بهداشتی، از جنس استیل ضدزنگ ساخته می شود. سطح میز کار صاف و صیقلی و بدون هیچ زائده ای تولید می گردد تا از تجمع خرده های گوشت و ایجاد آلودگی جلوگیری شود.  

بدنه اره استخوان بر دارای مقاومت بالایی می باشد و معمولا از استیل یا آلومینیوم آنودایز شده ساخته می شود.

کار با اره استخوان بر بسیار ساده می باشد، به این صورت که گوشت را بر روی میز کار قرار داده و توسط بازوهای محافظ به زیر تیغ اره نواری فشار می دهیم.

یکی از بخشهای اره استخوان بر که به نوعی ایمنی دستگاه را نیز افزایش می دهد، بازوی محافظ می باشد که بر روی تیغ اره نواری قرار دارد و در کنار محافظت از دست اپراتور، وسیله ای برای هل دادن گوشت به زیر تیغه می باشد.

در سایت فروشگاه مینروا امگا ویژگیها و مشخصات مدلهای مختلف اره استخوان بر مورد بررسی قرار گرفته است. 

معیارهای انتخاب و خرید اره استخوان بر

چنانچه قصد خرید اره استخوان بر را دارید، فروشگاه مینروا امگا به شما توصیه می کند به رومیزی یا ایستاده بودن دستگاه، ابعاد دستگاه، قدرت موتور، سرعت برش، اندازه تیغه اره نواری، جنس و استحکام بدنه، جنس سایر قطعات و قابل شستشو بودن آنها توجه داشته باشید.

سایت فروشگاه مینروا امگا به طور تخصصی به فروش دستگاه های ساخت شرکت ایتالیایی مینروا و امگا می پردازد که اره استخوان بر های این برند از بهترین های بازار جهانی می باشند.

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()