تعمیر چرخ گوشت صنعتی : فروشگاه مینروا امگا

چرخ گوشت صنعتی یکی از ضروری ترین تجهیزات در آشپرخانه های صنعتی به شمار می رود که حجم بالایی از گوشت را با سرعت بالا چرخ می کند تا آماده سازی بسیاری از غذاها به سهولت میسر شود. با اینکه این دستگاهها دارای توان و قدرت بالایی هستند، اما به دلیل کار مداوم و بی وقفه و استفاده غیراصولی ممکن است دچار مشکل و خرابی شوند و نیاز به عیب یابی و تعمیر داشته باشند.

امروزه   تعمیر چرخ گوشت صنعتی یکی از نگرانی های کارخانه های تولید گوشت و مراکز بسته بندی گوشت های چرخ کرده و مواد پروتئینی، صاحبان رستوران ها، هتل ها و قصابی ها می باشد که فروشگاه مینروا امگا، دغدغه مصرف کنندگان را برطرف نموده و با ارائه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تعمیر و نگهداری این دستگاه ها، خدماتی متفاوت عرضه می‌کند.

فروشگاه مینروا امگا یکی از مراکز معتبری ست که تعمیر چرخ گوشت صنعتی به صورت تخصصی و توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام می شود.  

تعمیر چرخ گوشت صنعتی توسط متخصصین و کارشناسان فنی

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه مینروا امگا توسط تعمیرکاران متخصص و تکنسین هایی آشنا به علم روز و دارای تجربه ی مفید در زمینه مشکلات چرخ گوشت، انجام می گیرد. این مرکز تعمیرکاران خود را از میان افراد دارای دانش فنی و همچنین دارای سابقه ی کاری بالا انتخاب می کند.

سپردن تعمیر چرخ گوشت صنعتی به دست تعمیرکاران غیر حرفه ای یا افراد ناشی، موجب خرابی بیشتر و صرف هزینه های مجدد می گردد. زیرا ممکن است آن را با استفاده از روش های غلط تعمیر کنند و یا قطعه ی معیوب را به درستی تشخیص ندهند.

تعمیرات انواع چرخ گوشت صنعتی در فروشگاه مینروا امگا

تعمیر چرخ گوشت های تمسه ای و گیربکسی، چرخ گوشت های رومیزی و ایستاده، چرخ گوشت های صنعتی یخچال دار یا بدون یخچال و چرخ گوشت های تکفاز و سه فاز به صورت تخصصی در فروشگاه مینروا امگا انجام می پذیرد.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در محل کار

چنانچه محل کار شما تهران می باشد و چرخ گوشت صنعتی مورد استفاده تان دچار خرابی شده می توانید با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید تا تعمیرکاران با تجهیزات کامل در کمترین زمان ممکن به محل شما اعزام شوند. آنها سعی می کنند عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت صنعتی را در محل انجام دهند تا نیازی به انتقال چرخ گوشت به مرکز نباشد و در هزینه و وقت افراد صرفه جویی گردد.

از طرف دیگر چرخ گوشت های صنعتی به دلیل وزن زیادی که دارند، حمل و نقل آنها بسیار سخت می باشد، از اینرو تعمیر چرخ گوشت صنعتی در محل بسیار راحتتر خواهد بود

تعمیر چرخ گوشت صنعتی برندهای مختلف در فروشگاه مینروا امگا

متخصصان مرکز فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی مینروا امگا با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیر چرخ گوشت با برندهای گوناگون که در بازار موجود می باشند، توانسته اند رضایت‌ مشتریان را تامین کنند. تعمیرکاران این مرکز به تمامی ایرادات جزئی و کلی دستگاه هایی با برندهای ایرانی و خارجی مانند مینروا و امگا، آلفا ، الکتروکار، براکس، چگا و ای ام بی تسلط دارند و خرابی های آنها را برطرف می کنند.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی با استفاده از قطعات فابریک در فروشگاه مینروا امگا

چنانچه قطعه ی آسیب دیده در چرخ گوشتهای صنعتی به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض قطعه باشد، تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا از قطعات اصلی و اورجینال هر برند استفاده می کنند. متاسفانه در بازار قطعات تقلبی با قیمت بسیار پایینی وجود دارند، از اینرو استفاده از قطعات فابریک هم کیفیت تعمیر را بالا برده و هم موجب افزایش عمر دستگاه می گردد.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()