تعمیر چرخ گوشت صنعتی

یکی از پرمصرف ترین دستگاهها در آشپرخانه های صنعتی، چرخ گوشت صنعتی می باشد که با توجه به کاربرد و قدرت بالا، به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد. با اینکه این نوع چرخ گوشت ها از کیفیت و توان بسیار بالایی برخوردارند، اما ممکن است پس از مدتهای طولانی و به دلیل استفاده مکرر و غیراصولی، دستگاه ایراد پیدا کند و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر چرخ گوشت صنعتی امری است که تنها باید توسط متخصصین در این زمینه انجام شود تا از ایجاد مشکلات بیشتر در دستگاه جلوگیری گردد. در این مطلب فروشگاه مینروا امگا به بیان توضیحاتی در رابطه با  تعمیر چرخ گوشت صنعتی می پردازد تا با داشتن اطلاعات کافی مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی توسط تعمیرکاران متخصص

چرخ گوشت‌های صنعتی دارای قطعات و ساختار پیچیده‌ ای می باشند که تعمیر آنها نیاز به دانش و تجربه دارد. تعمیرکاران باید با قطعات و عملکرد انواع چرخ گوشت صنعتی آشنایی داشته باشند تا بتوانند ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهند. افراد ناشی به دلیل نداشتن دانش کافی، ممکن است مشکل دستگاه و قطعه آسیب دیده را به درستی شناسایی نکنند که نه تنها مشکل دستگاه برطرف نمی شود بلکه ممکن است موجب بروز صدمات بیشتر شده و هزینهای گزافی به صاحبان دستگاه تحمیل کند.

در فروشگاه مینروا امگا به منظور ارائه ی خدمات بهتر به مشتریان و کسب رضایت آنها، از افراد با استعداد و دوره دیده استفاده می شود. تمام تعمیرکاران این فروشگاه دارای دانش فنی و تجربه کاری بالا می باشند.

هزینه تعمیر چرخ گوشت صنعتی

قیمت تعمیر چرخ گوشت در فروشگاه مینروا امگا بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی است، به همین علت از مشتریان هزینه ی اضافی دریافت نمی شود. تعمیرکاران این مرکز با در نظر گرفتن نرخهای تعیین شده، ابتدا هزینه تعمیر را به شما اعلام می کنند و در صورت تایید دست به کار می شوند.

حضور تعمیرکار در محل جهت تعمیر چرخ گوشت صنعتی

در صورت خرابی چرخ گوشت صنعتی، تکنسین های فروشگاه مینروا امگا در سرعترین زمان ممکن منطبق بر وقت تعیین شده، در محل کار شما حاضر می شوند و پس از عیب یابی دستگاه، در صورت امکان تعمیر چرخ گوشت صنعتی را انجام می دهند، در غیر این صورت دستگاه را به فروشگاه منتقل می کنند.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی با قطعات فابریک

اگر دستگاه چرخ گوشت را به مراکز و تعمیرکاران ناوارد بسپارید، ممکن است در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات تقلبی و غیر اصل استفاده نمایند. به کار بردن قطعات تقلبی هم به کیفیت دستگاه صدمه می زند و هم موجب کاهش عمر مفید آن می شود.

تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا تمام تلاش خود را می کنند تا ایراد قطعه ی معیوب را برطرف کنند و تا حد امکان از تعویض قطعه اجتناب می کنند. این کار باعث می شود تا هزینه ی تعمیر نیز کاهش پیدا کند. اگر قطعه ی آسیب دیده به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنند.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی در انواع مختلف

فروشگاه مینروا امگا به طور تخصصی مرکز فروش انواع چرخ گوشت ایتالیایی امگا و مینروا مانند  فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی می باشد که یکی از شناخته شده ترین و باکیفیت ترین برندها به شمار می رود. در کنار فروش، تعمیر چرخ گوشت صنعتی و ارائه قطعات یدکی را نیز برای متقاضیان فراهم کرده است. علاوه بر تعمیر چرخ گوشت ایتالیایی امگا و مینروا، فروشگاه مینروا امگا تامین قطعات و تعمیرات چرخ گوشت امگا ایرانی را نیز انجام می دهد.

تعمیر چرخ گوشت صنعتی تسمه ای و گیربکسی، تعمیر چرخ گوشت صنعتی ایستاده و رومیزی و تعیمر چرخ گوشت صنعتی میکسردار در فروشگاه مینروا امگا به شکل حرفه ای انجام می گیرد.   

شایان ذکر است که تمامی مدلهای چرخ گوشت امگا مینروا از نوع گیربکسی هستند و در میان چرخ گوشت های ایتالیایی انواع چرخ گوشت تسمه ای یافت نمی شود.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 395
نمایش همه
علاقه مندی ها ()