ضرورت تعمیر چرخ گوشت : فروشگاه مینروا امگا

امروزه چرخ گوشت یکی از اصلی ترین دستگاه ها در آشپزخانه های منازل و محیط های صنعتی مانند رستوران ها، کبابی ها، فست فود ها، قصابی ها و کشتارگاهها محسوب می گردد که علاوه بر چرخ کردن گوشت، می تواند موادی مانند سیب زمینی و پیاز را نیز چرخ کند. بدون تردید چرخ گوشت ها نیز مانند سایر دستگاه های برقی ممکن است پس از استفاده طولانی مدت، دچار خرابی و آسیب دیدگی شوند و نیاز به تعمیر چرخ گوشت یا تعویض قطعه پیدا کنند. در این صورت تعمیر چرخ گوشت برای مکانهایی که به طور مداوم از این دستگاه استفاده می کنند مانند قصابی ها امری ضروری می باشد.

از آنجاییکه فروشگاه مینروا امگا به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز عرضه و فروش تجهیزات آشپزخانه های صنعتی می باشد، خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تعمیر و نگهداری محصولات را نیز عرضه می‌کنند. چنانچه چرخ گوشت مورد استفاده شما دچار مشکل شد، با خیال آسوده می توانید آنرا به فروشگاه مینروا امگا بسپارید و از مزایای این مرکز بهره مند شوید:

تعمیر چرخ گوشت در انواع مختلف : کادر متخصص و مجرب این فروشگاه تعمیر چرخ گوشت های خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی را انجام می دهند و به ساختار مدلهای گیربکسی و تسمه ای این دستگاه ها تسلط داشته و به راحتی آنها را عیب یابی و به صورت تخصصی تعمیر می کنند. تعمیر چرخ گوشت های رومیزی و ایستاده، تکفاز و سه فاز، یخچال دار و بدون یخچال توسط تکنسین های این مرکز به راحتی انجام می گیرد.

تعمیر چرخ گوشت توسط افراد مجرب : فروشگاه مینروا امگا با دارا بودن نیروهای مجرب و کارکشته و تعمیرکاران دوره دیده و حرفه ای، تعمیر چرخ گوشت را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهد.

استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال : با توجه به وجود قطعات بی کیفیت و تقلبی در بازار، تعمیر چرخ گوشت با استفاده از قطعات اصلی هر برند یکی از مهمترین مزایای فروشگاه مینروا امگا می باشد. استفاده از قطعات متفرقه موجب وارد آمدن صدمات بیشتر به دستگاه می‌شود.

تعمیر چرخ گوشت در محل و منزل : چنانچه چرخ گوشت شما دچار مشکل شد، فقط کافی است با کارشناسان فروشگاه مینروا امگا تماس بگیرید تا تعمیرکاران این مرکز در سریعترین زمان  به محل شما اعزام شوند. بنابراین در هزینه حمل و نقل و وقت شما صرفه جویی خواهد شد.

تعمیر چرخ گوشت هایی با برندهای مختلف : تعمیرکاران فروشگاه مینروا امگا در زمینه تعمیر انواع چرخ گوشت در برندهای گوناگون دارای دانش و تجربه کافی هستند و به ساختار آنها و تمامی ایرادات جزئی و کلی این دستگاه ها اشراف دارند. تعمير چرخ گوشت های مینروا و امگا، الكتروكار، چگا، براکس و سایر برندها در این مرکز به صورت تخصصی صورت می گیرد.

هزینه تعمیر چرخ گوشت طبق نرخ اعلام شده از طرف اتحادیه : در فروشگاه مینروا امگا تمامی هزینه ها بر مبنای نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی می باشد، از اینرو هیچ گونه هزینه اضافی از صاحبان چرخ گوشت ها دریافت نمی شود. فروش چرخ گوشت امگا از طریق سایت انجام می گیرد.

رایج ترین علل تعمیر چرخ گوشت : فروشگاه مینروا امگا

یکی از مشکلاتی که ممکن است پیش بیاید و تعمیر چرخ گوشت الزامی شود، این است که دستگاه روشن نمی شود.  

زمانیکه گوشت به دور تیغه می چرخد اما دستگاه گوشت را چرخ نمیکند، پس تعمیر چرخ گوشت الزامی می باشد.

تعمیر چرخ گوشت زمانیکه موتور کار می کند اما چرخ حلزونی نمی چرخد.

تعمیر چرخ گوشت هنگامیکه از جعبه دنده، گریس نشت می کند.

تعمیر چرخ گوشت هنگامیکه موتور دستگاه صدای ناهنجاری تولید می کند.

زمانیکه موتور چرخ گوشت جرقه می‌زند، باید تعمیر و عیب یابی شود.

تعمیر چرخ گوشت در صورتیکه کلید های روی دستگاه کار نمی کنند.

زمانی که چرخ گوشت در زمان انجام کار لرزش های شدیدی دارد.  

تعمیر چرخ گوشت هنگامیکه گوشت بصورت له شده و بی کیفیت خارج می شود.

 آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()