چرخ گوشت نیمه صنعتی به دستگاهی گفته می شود که هم قابل استفاده در آشپزخانه های خانگی و هم قابل استفاده در آشپزخانه های صنعتی باشد. یعنی چرخ گوشت نیمه صنعتی کاربرد دو منظوره دارد که همزمان هم در یک کارخانه تولید فراورده های گوشتی و هم در یک قصابی به کار برده می شود. از اینرو زمینه استفاده از چرخ گوشت های نیمه صنعتی وسیع می باشد و در مشاغل گوناگونی می توان از آنها بهره گرفت.

انواع مختلفی از  چرخ گوشت نیمه صنعتی در مدل ها و شکل های گوناگون، همراه با ویژگی های جانبی متفاوت در بازار موجود می باشند.

چرخ گوشت نیمه صنعتی بیشتر به صورت رومیزی تولید می شود و از نظر اندازه کوچک تر از چرخ گوشت صنعتی است.

چرخ گوشت نیمه صنعتی برای مصارف دائمی اما با حجم پایین تولید می‌شود. این دستگاه، ظاهری مستحکم‌ و مقاوم‌ دارد و در تولید آن به جای زیبایی ظاهری بدنه به  استحکام توجه شده است.

ظرفیت تولید چرخ گوشت نیمه صنعتی از چرخ گوشت خانگی بالاتر بوده و قاعدتا از چرخ گوشت صنعتی نیز پایین‌تر خواهد بود.

ویژگی های چرخ گوشت نیمه صنعتی متفاوت است و از چرخ گوشت های بسیار کوچک و کم بازده تا چرخ گوشت های بزرگ تر و پر بازده را شامل می شود.

معمولاً این نوع از چرخ گوشت‌ها در فروشگاه‌های پروتیینی و قصابی به وفور دیده می‌شوند 

انواع چرخ گوشت نیمه صنعتی

چرخ گوشت نیمه صنعتی دارای انواع مختلفی می باشد و به همین دلیل در آشپزخانه صنعتی، هتل ، رستوران ، غذاخوری ، کارخانه ، فروشگاه و قصابی، از چرخ گوشت های نیمه صنعتی استفاده می کنند.

چرخ گوشت نیمه صنعتی مانند نمونه های صنعتی دارای أنواع مختلفی مانند رومیزی و ایستاده، چرخ دار و بدون چرخ، یخچال دار و بدون یخچال و تک فاز و سه فاز می باشد. فروشگاه مینروا امگا چرخ گوشتهای نیمه صنعتی را به دو گروه اصلی زیر تقسیم می نماید:

چرخ گوشت نیمه صنعتی تسمه ای

در این دستگاه، تسمه واسط میان موتور و قطعات چرخ کننده می باشد.  چرخ گوشت نیمه صنعتی تسمه ای جز پر فروش ترین چرخ گوشت های ها محسوب می شود. مهمترین قابلیت مدل تسمه ای ، چرخ کردن مواد غذایی آبدار مانند پیاز یا سیب زمینی به همراه گوشت می باشد  که در کبابی ها و فست فودها توسط این مدل از چرخ گوشت ها انجام میپذیرد .

چرخ گوشت نیمه صنعتی گیربکسی

این چرخ گوشت به راحتی میتواند از طریق چرخ دنده و جعبه ی گیرکبس انرژی موتور را به صورت کامل در سطوح مختلف دستگاه انتقال دهد . به این معنا که قدرت موتور کاملا صرف چرخ کردن گوشت میشود. ایراد چرخ گوشت گیربکسی این است که مواد غذایی آب دار مانند پیاز را نمی توان با این دستگاه چرخ کرد . آب این مواد غذایی، پس از چرخ شدن داخل گیربکس و چرخ دنده ها رفته و به دستگاه آسیب می رساند.

چرخ گوشت نیمه صنعتی گیربکسی ساعتهای طولانی و بدون وقفه کار می کند بدون اینکه داغ شود. چرخ گوشت های گیربکسی از چرخ گوشت تسمه ای نرم تر کار می کنند ، به همین دلیل برای آشپزخانه های  خانگی نیز مناسب می باشند.

مشخصات چرخ گوشت نیمه صنعتی

  • جنس بدنه ی اکثر این چرخ گوشت ها از استیل ضد زنگ یا آلمینیوم آنودایز شده است که در برابر ضربه، خش و زنگ زدگی مقاوم می باشند.  
  • سبک بودن دستگاه بواسطه جنس آن
  • قابلیت شست و شو
  • ابعاد و وزن مناسب این چرخ گوشت ها
  • دارا بودن دسته ای برای دنده معکوس که در زمان گرفتگی در حین چرخ کردن به کار می آید .

انتخاب چرخ گوشت نیمه صنعتی مناسب

کارشناسان فروشگاه مینروا امگا بر این عقیده هستند که بهترین چرخ گوشت نیمه صنعتی ، چرخ گوشتی است که نه تنها از آن در قصابی های معمولی و کوچک و یا رستوران ها و فست فود ها می توان به راحتی استفاده کرد بلکه در خانه و یا مقاصد خانگی هم کاربرد داشته باشد.

هنگام خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی علاوه بر توجه به برند و کارخانه تولید کننده ، قیمت مناسب را نیز باید در نظر گرفت.

کارشناسان فروشگاه مینروا امگا به خریداران چرخ گوشت نیمه صنعتی توصیه می کند علاوه بر موارد بالا ، به جنس بدنه، جنس قطعات و قابل تعویض بودن آنها ، ابعاد و وزن دستگاه ، ظرفیت دستگاه و أنواع طرحهای  پنجره و تیغه توجه کنند.  

فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی در فروشگاه مینروا امگا

در فروشگاه مینروا امگا  بیش از 40 نوع از انواع و اقسام چرخ گوشت صنعتی و نیمه صنعتی از برترین تولیدکننده این دستگاهها یعنی شرکت ایتالیایی مینروا امگا جمع آوری شده است تا بیشترین هماهنگی را با نیازها و سلایق خریداران داشته باشد. خرید چرخ گوشت نیمه صنعتی و تعمیر چرخ گوشت از طریق سایت فروشگاه مینروا امگا به خریدار امکان میدهد تا جزییات و قیمت محصولات را بررسی کرده و با هم مقایسه نماید.

فروشگاه مینروا امگا به خریداران اطمینان می دهدکه  در میان چرخ گوشت های نیمه صنعتی،  شرکت ایتالیایی امگا (Omega) باکیفیت ترین چرخ گوشت ها را تولید و عرضه می کند.

فروش چرخ گوشت نیمه صنعتی در فروشگاه مینروا امگا به صورت حضوری و اینترنتی امکان پذیر می باشد.

آدرس دفتر مرکزی : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ساختمان دلفین ( ورودی از خیابان دکتر هوشیار ) خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی سوم
خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123
تماس : 02133124701 - 02166919619 - 02166940107 - 02133510970
همراه : 09123124701

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 383
نمایش همه
علاقه مندی ها ()