آشنایی با باسکول و کاربردهای آن: فروشگاه پند گستر

باسکول وسیله ای ست که برای وزن کشی اجسام حجیم و سنگین، حیوانات و افراد مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا وزن‌های بالاتر از ۷۰ کیلوگرم را توزین می‌کند. باسکول ها کلا به شکل مکانیکی و دیجیتال موجود می باشند که باسکول های اولیه و قدیمی به شکل مکانیکی بودند یعنی به صورت دستی کار می کردند. قپان همان باسکول‌های سنگی قدیمی می باشد که نه تنها کار کردن با آن بسیار سخت است بلکه دقت بالایی نیز ندارد و درصد خطای آندر برخی مواقع تا چند کیلوگرم می رسد.

امروزه استفاده از این باسکول غیر از موارد معدود، منسوخ گردیده و جای خود را به انواع دیجیتال داده اند.

باسکول دیجیتال که با کمک جریان برق کار می‌کند، کار وزن کشی را به صورت اتوماتیک انجام می دهد. سنسورهای موجود در این نوع از باسکول ‌ها به نام لودسل، تا اوزان بیش از یک تن را با خطای کمتر از یک کیلوگرم محاسبه می کنند. بنابراین دقت بالا و توزین بدون خطا مهمترین ویژگی باسکول های امروزی می باشد. تنها برتری باسکول قپان نسبت به باسکول دیجیتال این است که بدون نیاز به برق به راحتی کار می کند.

تنوع در تولید باسکول : فروشگاه پند گستر

باسکول‌ ها بر مبنای نوع کارکردشان به چندین دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام از باسکول ها بسته به محیطی که استفاده می شوند و نوع کارکردشان مدلهای گسترده‌ای دارند و از امکانات مختلفی بهره مند هستند.

باسکول های صنعتی و فروشگاهی دارای استحکام بالایی می باشند و معمولا خاصیت ضد آب دارند و اغلب در کارگاه ها، کارخانجات و فروشگاهها به کار برده می شوند. امکان اتصال به چاپگر و کامپیوتر از ویژگیهای این باسکول ها می باشد.

باسکول‌ نفرکش و باشگاهی  برای توزین افراد در باشگاه‌های و داروخانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ظرفیت هایی گوناگون از ۱00 کیلوگرم تا 2 تن تولید میشود. برخی از این باسکول ها مجهز به قد سنج نیز می باشند.  

باسکول جاده‌ای جهت توزین بار ماشین های سنگین مانند تریلی و کامیون در بندرها، مراکز گمرکی و مراکز ترخیص کالا استفاده می شود. ظرفیت این باسکولها از 5 تن شروع و تا 100 تن می رسد.

باسکول دامکش جهت وزن کردن چهارپایان در دامداریها استفاده می شود و به شکل قفس آهنی ساخته می شود.

باسکول لاشه کش در کشتارگاهها، صنایع و بسته بندی گوشت و قصابی ها به منظور وزن کشی لاشه حیوانات کاربرد دارد و دارای ستون برای اویزان کردن لاشه می باشد.

باسکول آویز از سقف یا جرثقیل به صورت عمودی نصب می شود و قابل حمل می باشد که دارای قلابی برای توزین می باشد.

باسکول پزشکی در بیمارستانها و مراکز درمانی جهت وزن کردن افراد بیمار استفاده می شود و به شکلهای مختلفی طراحی و تولید می گردد.

بررسی انواع باسکول پند : فروشگاه پند گستر

شرکت پند از باسابقه ترین تولید کننده های باسکول های دیجیتالی در ایران می باشد که با بیش از 3 دهه فعالیت توانسته محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه دهد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. باسکول های پند به شکل صنعتی، آویز، باشگاهی و رولیک تولید می شوند و از امکاناتی نظیر متصل شدن به دستگاه ‌های جانبی از جمله کامپیوتر و پرینتر و حتی امکان اتصال به شبکه نیز بهره ‌مند هستند.

خرید باسکول پند از فروشگاه پند گستر

فروشگاه پند گستر مرکز  فروش باسکول پند تولیدی شرکت پند می باشد که هدف اصلی آن حمایت از تولیدات داخلی و ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. خرید حضوری و اینترنتی باسکول پند در این فروشگاه برای تمام مشتریان امکان پذیر است. جهت خرید انواع باسکول پند دیجیتال با مناسب ترین قیمت کافیست از سایت فروشگاه دیدن فرمایید یا از طریق شماره های تلفن با کارشناسان در تماس باشید.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()