چرا باید از باسکول استفاده کنیم؟

باسکول به نوعی ترازوهای بسیار بزرگ گفته می‌شود که توانایی اندازه‌گیری وزن بالای بیش از۱۰۰ کیلو گرم را دارد. مسلما وزن یک کامیون یا یک دام و یا اجسام بسیار حجیم را نمی توان با ترازو اندازه گیری کرد و به دستگاهی با قدرت و ظرفیت بالاتر نیاز هست، اینجاست که به اهمیت استفاده از باسکول ها پی می بریم. 

باسکول نسبت به ترازو دارای بدنه و صفحه توزین فلزی مستحکم تر می باشد و حتی توانایی تحمل وزن بیش از حد مجاز را نیز دارد.

در ضمن، جابجایی ترازو به راحتی امکانپذیر است در حالی که  باسکول به دلیل داشتن ابعاد بزرگتر و بدنه فلزی، وزن بالایی دارند و باید توسط وسیله‌ی نقلیه جابجا شوند.

از طرف دیگر، باسکول ها به فضای بیشتری برای نصب و قرار دادن نیاز دارند، در میان باسکولها فقط باسکول آویز است که از سقف آویزان می شود و برای مکانهایی با فضای کم مناسبتر است.

فروشگاه پند گستر به شما توصیه می کند جهت آشنایی بیشتر با این سیستم توزین، ادامه این مقاله را مطالعه بفرمایید.

کاربرد انواع باسکول چیست ؟

در حالت کلی باسکول ها به دو نوع قپانی و باسکول دیجیتال دسته بندی می‌شوند. باسکول قپان همان باسکول‌های قدیمی و یا دستی هستند که دیگر استفاده زیادی ندارند و باسکول دیجیتال جایگزین مدلهای قدیمی شده است.

تمام مدلهای باسکول دیجیتال با جریان برق کار می‌کنند و چنان دقتی در توزین دارند که حتی وزن‌های بالای یک تن را با خطای بسیار ناچیز وزن کشی می کنند.

امروزه باسکولهای دیجیتال کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارند. بطوریکه از میادین میوه و تره بار گرفته تا کارخانجات و تولیدی ها؛ از باشگاه ها و داروخانه ها گرفته تا بیمارستان ها؛ از دامداریها گرفته تا شیلات و بنادر؛ از کشتارگاه ها گرفته تا گمرک؛ از انواع باسکول جهت توزین کالاها و محصولات، افراد سالم و بیماران، چارپایان و طیور و حتی بار ماشین های سنگین، استفاده می شود.   

به طور کلی انواع باسکول دیجیتال را می توان در دسته های فروشگاهی، صنعتی، آویز، نفرکش، پزشکی، جاده ای و دام کش تقسیم بندی نمود که هر کدام به شکلهای متفاوتی تولید می شوند و قابلیتهای مختلفی دارند.

در ادمه این مقاله، فروشگاه پند گستر شما را با یکی از بهترین برندهای ایرانی تولید کننده باسکول آشنا می سازد.

فروشگاه پند گستر مرکز فروش باسکول پند

شرکت پند از اولین تولید کنندگان باسکول در ایران می باشد که از سال 1369 شروع به تولید نموده و با ارائه محصولات با کیفیت به یکی از برندهای معتبر تبدیل شده است. حوزه فعالیت گروه صنعتی پند، تولید سیستم های توزین می باشد و تاکنون توانسته چه از نظر مقاومت و چه از نظر استحکام در این زمینه پیشتاز باشد.

در حال حاضر شرکت پند به تولید باسکول های صنعتی و آویز با ظرفیتهای مختلف مشغول است و البته تعدادی باسکول باشگاهی، آویز و رولیک نیز تولید می کند.

قیمت مناسب، کارایی، کیفیت و عمر طولانی از ویژگی های اصلی محصولات این شرکت بزرگ می باشد که با توجه به همین شاخصه ها، باسکول پند در بین مصرف کنندگان داخلی طرفداران بسیاری دارد.

از امکانات باسکول های صنعتی پند می توان امکان اتصال به دستگاه ‌های جانبی از قبیل کامپیوتر و چاپگر جانبی و امکان متصل شدن به شبکه را نام برد.

چنانچه تصمیم به خرید باسکول پند دارید و می خواهید دستگاهی با قیمت مناسب خریداری کنید، فروشگاه پند گستر، باسکول پند را به شما توصیه می کند. برای شناخت امکانات مدلهای مختلف باسکول پند می توانید به سایت فروشگاه پند گستر مراجعه کنید و یا از طریق شماره های تماس موجود در سایت با کارشناسان فروشگاه تماس حاصل نمایید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 322
نمایش همه
علاقه مندی ها ()