ویژگیها و مشخصات ترازو دیجیتال : فروشگاه پند گستر  

ترازوهای دیجیتال ویژگی های بسیار پیشرفته ای دارند و با مجهز شدن به قطعات الکترونیکی، دارای حساسیت بالایی می باشند و وزن اجسام را با دقت بالا اندازه می گیرند.

 ترازو  دیجیتال دارای نمایشگرهایی از نوع LCD و LED  می باشند که نتیجه حاصل از توزین را به شکل اعداد بر روی صفحه نمایش نشان می دهند.

کار با ترازو دیجیتال بسیار راحت است و با قرار دادن جسم روی سینی، به شکل اتوماتیک فرایند توزین را انجام می دهد. ترازو دیجیتال سرعت بالایی دارد و در عرض چند ثانیه وزن اجسام را نشان می دهد.

در کنار توزین، ترازو دیجیتال امکانات و قابلیتهای قابل ملاحضه ای دارد که ساده ترین آن، محاسبه قیمت محصولات می باشد.

خرید باسکول مناسب : فروشگاه پند گستر

انتخاب و خرید باسکول مانند هر وسیله دیگری نیازمند داشتن اطلاعات کافی و همچنین نیازهای مشخص هر کسب و کار و شغل است. جهت خرید مناسب ترین باسکول باید برخی پارامترها را در نظر داشته باشید که نوع باسکول، دقت توزین، ظرفیت توزین، شکل و ابعاد باسکول، کیفیت بدنه و قطعات باسکول و امکاناتی که به آنها اضافه شده اند، مهمترین انها می باشند.

خرید باسکول از فروشگاه پند گستر

یکی از قدیمیترین شرکتهای تولید کننده باسکول در ایران شرکت پند می باشد که به طراحی و تولید باسکول های فروشگاهی و صنعتی، باسکول آویز، باسکول باشگاهی و باسکول رولیک می پردازد.

فروشگاه محک گستر جهت عرضه محصولات تولیدی شرکت پند در حال فعالیت می باشد. در سایت این فروشگاه هر مدل از باسکولهای پند به شکل تخصصی و اجمالی مورد بررسی قرار گرفته و قیمت به روز انها نیز درج شده است. چنانچه نیاز به مشاوره جهت خرید باسکول مناسب با زمینه کاریتان دارید، می توانید با کارشناسان فروشگاه محک گستر در ارتباط باشید.

آشنایی با ترازوهای قدیمی : فروشگاه پند گستر

ترازو یکی از ابزار اندازه گیری می باشد که از زمانهای دور همراه انسان ها بوده و همچنان در زندگی آنها دخیل بوده است. این وسیله کاربردی میزان جرم اجسام را مشخص می کند و نقش مهمی در خرید و فروش کالاها دارد.

نخستین تصاویر به دست آمده از ترازو مربوط به 5000 سال قبل از میلاد می باشد که از مقبره فراعنه مصر کشف شده است و قدیمی‌ترین نمونه‌ی استفاده از ترازو به 2000 سال قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد. با توجه به مدارک و شواهد بدست آمده ترازوهای اولیه برای کاربردهای تجاری و مبادله کالاها استفاده می شدند.  

اساس کار ترازوهای قدیمی بر پایه قوانین اهرم بود که در ساده ترین شکل دارای یک شاهین و دو کفه بودند که جسم را برای وزن کردن در یک کفه و وزنه های سنگی را در کفه دیگر قرار می دادند تا جاییکه شاهین به حالت تعادل درمی آمد و وزن جسم مشخص می شد.

با گذشت زمان انواع ترازو پیچیده تر شدند و دارای کفه های بیشتری بودند که پیشرفته ترین آنها ترازوی حکمت بود. از سایر ترازوهای قدیمی می توان به قَپان ، ترازوی عقربه ای، ترازوی آبی و ترازوهای ترکیبی اشاره نمود. فروش ترازوی پند توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

ترازو های کفه ای دارای عملکرد مکانیکی بودند و دقت پایینی داشتند. کار با این ترازوها آسان نبود و برای توزین نیاز به سنگ هایی با ظرفیت های مشخص بود.

پیدایش ترازو دیجیتال : فروشگاه پند گستر

ترازوها تا اواخر قرن 18 تقریبا هیچ تغییری نکردند تا این که در سال 1770 میلادی ترازوهای

فنری اختراع شدند.  

این ترازوها تا انقلاب صنعتی پیشرفتی نداشتند و کم کم با ورود به عصر تکنولوژی و افزایش اختراعات مدرن و الکترونیکی در سراسر جهان، ترازوها نیز به شکل دیجیتال درآمدند.  

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()