معرفی ترازو

ترازو‌ وسیله ای برای اندازه گیری جرم اشیاء، اقلام، اجناس و مایعات می باشد که تاریخ استفاده از آن به هزاران سال قبل باز می‌گردد. در دهه های اخیر ترازوهای دیجیتال با دقت بالا در حال پیشرفت بوده و در مدلهای بسیار متنوع تولید می شوند.

ترازو‌های ابتدایی فقط برای انجام معامله‌های تجاری به کار گرفته می شدند اما امروزه ترازوهای دیجیتال کاربردهای متنوعی دارند و به عنوان بخش کلیدی صنایع گوناگون در خدمت بشر هستند.

کاربرد انواع ترازو: پند گستر

امروزه استفاده از ترازوها در اکثر صنایع امری حیاتی بوده ودر زندگی انسان تاثیر بسزایی می گذارند. در ادامه به برخی از کاربردهای  ترازوی پند دیجیتال می پردازیم.

کاربرد ترازو در فروشگاه ها: جهت خرید و فروش اقلام روزمره زندگی مانند میوه و سبزیجات، شیرینی و حبوبات در فروشگاههای مواد غذایی، سوپرمارکت ها، میادین میوه و تره بار، شیرینی فروشی ها، خشکباری ها و… نیاز به ترازوی فروشگاهی می باشد. تولیدکنندگان این ترازوها با در نظر گرفتن نوع نیاز فروشگاهها روز به روز محصولات متنوع و با کیفیتی را ارئه می دهند و فضای رقابتی گسترده ای را به وجود آورده اند. ترازو فروشگاهی در نمونه های متفاوتی از جمله ترازو پرینتر دار، ترازوی لیبل پرینتر و ترازوی بارکدزن با علمک یا بدون علمک در ظرفیتهای متنوع تولید و عرضه می شوند.

کاربرد ترازو در تجارت : ترازوهای گرمی با دقت یک صدم تا یک هزارم گرم، نقش بسزایی در تجارت اشیاء گرانبها دارند. ترازوی گرمی زرگری در طلافروشی ها، ترازو گرمی زعفران و انواع دیگر ترازوی گرمی تاثیر فراوانی بر سودآوری کسب و کار و تجارت دارند.

کاربرد ترازو در علم : در آزمایشگاه های شیمی که معمولاً با معادلات شیمیایی سر و کار دارند، برای سنجش دقیق مواد و غلظت‌های آنها از ترازو آزمایشگاهی استفاده می شود. این ترازو های گرمی به صورت رایج دارای محفظه ی توزین هستند كه تاثیر و دخالت هوای محیط را كاهش می دهد.

کاربرد ترازو در سلامت و بهداشت: با استفاده از ترازو نفرکش یا خانگی همه ما می توانیم وزن مناسب و  متعادل خود را حفظ کنیم. ترازوهای پزشکی در بیمارستانها، مراکز درمانی و مطب پزشکان علاوه بر نشان دادن وزن بیماران، مقدار فشار خون، قند خون و شاخص توده بدنی را نیز محاسبه می کنند. ترازوهای نوزاد نیز جهت کنترل فرآیند رشد کودکان کاربرد دارند.

کاربرد ترازو در صنعت: در کارخانه ها، تولیدی ها و کارگاه های صنعتی برای توزین کالاها و  بسته بندی آنها نیاز به ترازوی صنعتی می باشد. بدنه این ترازوها بر حسب کاربری مقاومت بالایی دارد تا در برابر تغییرات محیطی، ترازو آسیب نبیند. امکان شمارش قطعات با ترازو قطعه شمار، موجب سرعت بخشیدن به کار بسته بندی و فروش می گردد.

کاربرد ترزاو در منازل : ترازوهای آشپزخانه در منازل جهت توزین دقیق مواد غذایی اولیه برای پخت غذاهای مختلف کمک بسیاری به خانمهای خانه می کند. ترازو های دیجیتال زیر پایی نیز برای وزن کشی افراد خانواده استفاده می شوند.

انواع ترازوی پند : فروشگاه پند گستر

شرکت پند یکی از تولید کنندگان داخلی ترازو دیجیتال می باشد که از سال 1369 در این زمینه فعالیت می‌کند. انواع ترازو پند در مدلهای فروشگاه و صنعتی، علمک دار و بدون علمک، در ظرفیت های 30 و 50 و 70 کیلوگرم به بازار عرضه می شوند. از امکانات این ترازوها به داشتن چاپگر داخلی یا امکان اتصال به چاپگر خارجی، اتصال به کارت خوان، اتصال به کامپیوتر، داشتن حافظه مستقیم و غیر مستقیم و باتری قابل شارژ می توان اشاره نمود. البته همه مدلها تمامی این قابلیتها را ندارند.

فروش ترازو در فروشگاه پند گستر

ترازوی پند همواره جزء باکیفیت‌ترین و محبوبترین ترازوها در بازار داخلی بوده است، از اینرو فروشگاه پند گستر به صورت تخصصی به فروش این ترازوها و خدمات پس از فروش آنها می پردازد. در صورت نیاز به خرید باسکول پند و ترازو می توانید به صورت اینترنتی از سایت فروشگاه، پس از بررسی مدلهای مختلف ترازو پند، مورد مناسب را تهیه کنید.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()