ترازو چیست؟ : فروشگاه پند گستر

ترازو یکی از ابزار بسیار قدیمی می باشد که برای سنجش جرم اجسام و مایعات به کار می رود. در اصطلاح عامیانه به جای جرم از کلمه وزن استفاده می شود که این امر اشتباه است اما به دلیل رایج بودن این موضوع ما نیز از کلمه وزن استفاده می کنیم. پیشینه استفاده از ترازو با توجه به مدارک و اسناد، به ۵۰۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد که از آن تاریخ دچار تغییر و تحول بسیاری شده تا به امروز که با ورود به عصر تکنولوژی  ترازوی پند دیجیتال جایگزین ترازوهای مکانیکی شده اند.

انوع ترازو های امروزی : فروشگاه پند گستر

امروزه ترازوها با ابعاد، اشکال و ظرفیتهای متنوعی تولید و به بازار عرضه می شوند تا در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. ترازوها را می توان به چند گروه ترازو فروشگاهی، ترازو صنعتی، ترازو آزمایشگاهی، ترازو آشپزخانه، ترازو خانگی و ترازوی نوازاد دسته بندی نمود که خود این ترازوها شامل انواع گوناگونی می باشند که هر یک ویژگیها و امکانات خاص خود را دارند. برای مثال ترازوهای فروشگاهی دارای مدلهای پرینتردار، بدون پرینتر، علمک دار و بدون علمک و حتی مدلهای پیشرفته بارکد پرینترها می باشند.

برتری های ترازو دیجیتال بر ترازوهای مکانیکی: فروشگاه پند گستر

ترازوهای دیجیتال با مجهز شدن به بردها، مدارها و قطعات الکترونیکی، سرعت بالایی در توزین دارند و در کسری از ثایته وزن جسم مورد نظر را توزین می کنند.

ترازو های دیجیتال با بهره گیری از سنسورهای بسیار حساس به نام لودسل، دارای حساسیت و دقت بالایی هستند و احتمال خطا در آنها به صفر می رسد.

کار با ترازوهای دیجیتال بسیار راحت است و به دلیل اتوماتیک بودن آنها فقط باید جسم مورد توزین را روی سینی قرار دارد تا بقیه عملیات به خودی خود انجام شود.

تمامی ترازوهای دیجیتال دارای نمایشگری از نوع LED یا LCD می باشند که نتیجه توزین را نمایش می دهند و علاوه بر آن قیمت کالا را نیز محاسبه کرده و نشان می دهند.

منبع انرژی تمامی ترازوهای دیجیتال از طریق برق شهری یا باتری پشتیبان داخلی تامین می شود.

ترازو های دیجیتال دارای امکانات و قابلیتهای جانبی متنوعی می باشند که بسته به نوع و مدل ترازو این امکانات تغییر می کنند.

شرکت پند از سال 1369 در زمینه تولید ترازوی دیجیتال شروع به فعالیت نموده است که در واقع قدیمیترین شرکت ایرانی در صنعت توزین به شمار می رود و تا به امروز توانسته به عنوان تولیدکننده‌ای باکیفیت و مطرح به جایگاه خاصی در بازار داخلی دست پیدا کند. ترازوی پند در انواع مختلف ترازوهای فروشگاهی و صنعتی تولید می گردد که دارای دسته‌بندی‌های علمک‌دار و بدون علمک می باشند. ترازو های پند غالبا از نمایشگر‌های LED بهره می‌برند.

تنوع ظرفیت در ترازو های تولید شرکت پند از 30 کیلویی تا 70 کیلویی را شامل می‌شود که نمونه‌های ساده، پرینتردار و بارکدزن نیز در میان آنها وجود دارد. جنس بدنه در مدلهای فروشگاهی ترازو ی پند از جنس پلاستیک فشرده و در مدلهای صنعتی از جنس فلزی می باشد.

از امکانات ترزاو های پند می توان به موارد زیر اشاره نمود، البته این قابلیتها با توجه به مدل ترازو کم و زیاد می شوند:

محاسبه قیمت کالا، دارای حافظه مستقیم و حافظه غیر مستقیم، توزین پی در پی بدون برداشتن کالای قبلی، امکان اتصال به کامپیوتر، صندوق فروشگاهی و پرینتر خارجی، امکان شبکه شدن با سایر تجهیزات فروشگاهی از طریق وای فای، امکان شمارش قطعات هموزن و ده ها قابلیت دیگر

فروش ترازوی پند در فروشگاه پند گستر

سایت مرکز  خرید باسکول و ترازو پند گستر با هدف فروش و عرضه محصولات شرکت پند راه اندازی شده و به عموان نماینده فروش ترازوهای پند، مرکزی مطمئن جهت خرید این محصولات می باشد. با مراجعه به سایت فروشگاه پند گستر می توانید مدلهای مختلف ترازوی پند را مورد بررسی و مقایسه قرار دهید و در نهایت با قیمیت مناسب خریداری کنید.

فروشگاه پند گستر 

ساعت پاسخ گویی تلفنی : 9 صبح الی 22
خط ویژه چهار رقمی  0216123
خط اختصاصی  02180808081
تماس نمایندگی ها  70-02133510970 ، 21-02166919619 ، 02166940107 ، 65-02155833430 ، 02166085712
مشاوره فروش: 09123124701 خانم نیکنام

نمایشگاه و فروشگاه  خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()