باسکول چه کاربردی دارد : فروشگاه تجهیزات

باسکول برای اندازه گیری وزن اجسام و مواد سنگین و بسیار حجیم استفاده می شود و توانایی توزین، اشیاء، افراد و حیوانات را دارد.

در واقع  باسکول  ، ترازوهایی هستند که عملکرد مشابهی دارند اما با ابعاد بزرگتر تولید می شوند و میتوانند وزن اجسام خیلی سنگین را مشخص کنند.

کلمه‌ی باسکول ریشه‌ای فرانسوی به معنای صفحه‌ی معلق دارد و نخستین بار در کشور فرانسه جهت وزن کشی دام و طیور و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار گرفت.

این ابزار توزین در گذشته به شکل مکانیکی ساخته می شدند و به شکل دستی عملیات وزن کردن را انجام می دادند. از بزرگترین معایب باسکول های مکانیکی احتمال خطا در توزین بود.

با پیشرفت تکنولوژی، باسکول ها نیز دچار تحولات عظیمی گردیدند و به شکل دیجیتالی در آمدند که برتری های چشمگیری نسبت به مدلهای قدیمی دارند.

  • باسکول آویز

این نوع از باسکول‌‌ها، با یک قلاب از جرثقیل و یا سقف آویزان می شوند و برای وزن کردن اجسامی در ارتفاع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • باسکول پزشکی

این باسکول ها که تنوع بالایی دارند برای به دست آوردن وزن بیماران و سالمندان در بیمارستانها، مراکز درمانی و خانه سالمندان استفاده می شوند. باسکول های پزشکی در انواع باسکول قد و وزن، باسکول تخت بیمارستانی و باسکول معلولین یا ویلچری تولید می شوند که هر کدام ساختارهای کاملا متفاوتی دارند.

  • باسکول دامکش

این باسکول ها در صنعت دامداری برای توزین دام و طیور (گاو، گوسفند، شترمرغ، اسب، شتر) استفاده می شود. ساختار باسکولهای دامکش به شکل قفس است که دارای ورود و خروج برای دام می باشند. خرید ترازوی دیجیتال را به صورت آنلاین انجام دهید.

  • باسکول لاشه کش

نوعی باسکول که برای توزین لاشه دام در کشتارگاه ها، دامپروری ها و مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • باسکول پالت

این دستگاه ها، جک پالت باسکول دار می باشند که جهت جابجایی انواع پالت و بار در فروشگاه ها و انبارهای بزرگ و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند و  به کاربر این امکان را میدهند که در هر زمان و مکان برای توزین بار خود اقدام کند.

برای آشنایی بیشتر با مدلهای مختلف انواع باسکول و ویژگیهای آنها می توانید به سایت فروشگاه تجهیزات مراجعه کنید.

 

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 311
نمایش همه
علاقه مندی ها ()