• ترازوی فروشگاهی

فروشگاه های مواد غذایی جهت راه اندازی بخش مهمی از فعالیت های روزمره به شدت به ترازوی دیجیتال متکی هستند. از مشاغلی که نیازمند استفاده از ترازوهای فروشگاهی می باشند میتوان به میوه فروشی ها، سوپر مارکت ها، قصابی‌ها، سوپرپروتئین ها و مرغ ‌فروشی‌ها، شیرینی ‌فروشی‌ها، لبنیاتی‌ها و فروشگاه‌های آجیل و خشکبار  اشاره کرد.

  • ترازوی صنعتی

این ترازوها در حمل و نقل، کارخانجات و تولیدی ها و انبار ها جهت استفاده در امور بسته بندی کاربرد دارند.

اغلب مدلهای ترازوی دیجیتال صنعتی علاوه بر وزن کردن، قابلیت شمارش قطعات را نیز دارند و به ترازو های قطعه شمار معروف می باشند که باعث سرعت بخشیدن به کارهای بسته بندی می شوند.

  • ترازوی آشپزخانه

به منظور پخت یک غذای خوشمزه اندازه‌گیری دقیق مواد اولیه‌ کمک بسیاری خواهد بود و به اندازه بودن مواد خوراکی می‌تواند تاثیر بسیاری روی طعم غذاها داشته باشد. از اینرو ترازوی دیجیتال آشپزخانه با اطمینان بالا اینکار را انجام می دهد.

این ترازوها بسیار سبک هستند و به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد.

  • ترازوی آزمایشگاهی

این ترازوهای دقیق برای وزن کردن اجسام و ماده ها در آزمایشگاه های علمی استفاده می شوند و یکی از دستگاه های مهم در این زمینه به حساب می آیند. اغلب مدلهای ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی دارای محفظه ی توزین هستند تا در زمان وزن کردن، هوای محیط در توزین خللی ایجاد نکند. خرید ترازو را از سایت انجام دهید. 

  • ترازو نفرکش یا خانگی

وزن هر فردی علاوه بر تاثیر در سلامتی، می تواند موجب ظاهری جذاب و تناسب اندام گردد. جهت داشتن تناسب اندام و جلوگیری از اضافه یا کمبود وزن استفاده از ترازوی خانگی در هر منزلی مفید می باشد.

  • ترازوی پزشکی

نوعی از ترازوی دیجیتال که در درمانگاه ها، بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی به کار گرفته می شود و به دلیل استفاده در این مراکز، دارای قابلیت هایی می باشد که در دیگر ترازوها وجود ندارد. قابلیت هایی مانند سنجش قد، محاسبه مقدار فشار خون، سنجیدن قند خون و محاسبه وزن نوزادان از امکانات برخی از این ترازوها می باشند.

فروشگاه تجهیزات

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 290
نمایش همه
علاقه مندی ها ()