باسکول یکی از پرکاربرد ترین وسایل برای وزن کردن اشیاء و اجسام بوده که بیشتر در صنعت کاربرد دارد. این وسیله پرکاربرد می تواند برای وزن کردن مواد جامد، مایع و گازهای مصرفی مورد استفاده قرار بگیرد.

گاهی به جای کلمه باسکول از کلمه ترازو برای اشاره به این وسیله استفاده می کنند. باسکول درواقع ترازویی با ظرفیت بالاتر از ترازوهای عادی برای مصارف صنعتی یا فروشگاهی است.

با توجه به استفاده ای که قرار است از  باسکول صورت بگیرد، یعنی برای توزین اجسام سبک یا سنگین، استحکام باسکول، دقت، ظرفیت متناسب، ابعاد کفه مخصوص توزین و در نهایت قیمت آن، باسکول متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

باسکول ها از لحاظ ساخت و تولید در دو دسته اصلی قرار می گیرند. این دو دسته شامل باسکول های دیجیتالی و مکانیکی است.

در ادامه به بررسی کامل باسکول های دیجیتالی و مکانیکی می پردازیم.

باسکول های دیجیتالی

باسکول دیجیتالی اشاره به یک نوع خاص باسکول ندارد، بلکه شامل دسته‌ ای از ترازوهای سنگین است که با ابعاد و ظرفیت وزنی متفاوت برای کاربردهای مختلف طراحی می شوند. علاوه بر این دارای اشکال مختلف از جمله علمک دار، کفی یا کفه‌ ای، جاده‌ ای و غیره هستند.

در باسکول های دیجیتالی عمل سنجش وزن را لودسل یا حسگر وزن انجام می دهد. سپس نتیجه اندازه گیری وزن به  نمایشگر یا نشان دهنده فرستاده می شود و به‌ وسیله آن، به فرد نشان داده می شود. اگر فرد نیاز داشته باشد که نتیجه توزین را چاپ کند، می تواند از یک چاپگر برای این کار استفاده کند.

به دلیل استفاده از لودسل در باسکول‌ های دیجیتالی برای توزین، دقت این دسته از باسکول ها بیشتر از باسکول های مکانیکی یا غیر دیجیتال است. البته نیاز به مراقبت و‌ نگهداری در باسکول های دیجیتالی نیز بیشتر است. خرید ترازو را در تنوع بالا انجام دهید.

گاهی ممکن است هنگام توزین اجسام با ضربه روی باسکول پرتاب شود یا در هنگام قرار دادن اجسام فشار زیادی به آن وارد شود. برای آن که باسکول بتواند وزن اجسام‌ سنگین را هنگام عمل وزن کردن تحمل کند، بدنه آن را محکم و معمولا با ورق فولاد می سازند. باسکول با کیفیت و محکم در برابر این گونه اتفاقات پیش بینی نشده مقاوم است.

فروشگاه دیجی اسکال

تلفن همراه ← 09123124701
خط ویژه ی چهار رقمی ← 0216123 
تماس : 02155833430 - 02133124701
نمایندگی ها ← 02133510969 ، 02177379815 ، 02133510970 - 02166085712
آدرس دفتر فروش ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار از خيابان ازادي - ورودي ساختمان از داخل دكتر هوشيار پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()